عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان

خانواده شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان درخت غرس کردند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان اظهار کرد: 29 اصله نهال به نیت 29شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در این دانشگاه غرس و سند مالکیت هر درخت به خانواده هر شهید اعطا شد .

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان، محمدرضا زاهدشیخی گفت: این مراسم همزمان با هفته درختکاری و به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدای دانشجوی دانشگاه و با حضور پرشور دانشجویان و علاقه مندان به محیط زیست انجام شد .

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افزود: مدیرکل بنیاد شهید استان، اعضای هیات رئیسه دانشگاه، پرسنل و جمعی از دانشجویان دانشگاه در این مراسم حضور داشتند و اقدام به کاشت و آبیاری درختان تازه غرس شده کردند .

این مسئول دانشگاهی خاطرنشان کرد: حفظ محیط زیست و تلاش برای نگهداری فضای سبز جزو وظایف ذاتی همه شهروندان است و مسئولان دانشگاه آزاد زاهدان نیز با حضور خود در این مراسم قصد داشتند تا این فرهنگ را نهادینه کرده و در راستای ترویج فرهنگ درخت و درختکاری به صورت عملی وارد میدان شوند که با استقبال خوب دانشجویان نیز همراه شد .

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از لحاظ فضای سبز و زیبایی محیطی در شرایط مطلوبی قرار دارد که سعی داریم با ترویج فرهنگ درختکاری بر کمیت و کیفیت فضای سبز دانشگاه بیفزاییم که در این راه همت و کوشش همگانی نیاز است .