عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد: افزایش ۷۵ درصدی تخت‌های ویژه در بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آیین افتتاح بخش جدید آی سی یو بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: بخش جدید آی سی یو  با ۵۰۰ مترمربع زیربنا و اعتبار ۳۶ میلیارد ریال به میمنت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.
دکتر جعفر زارعی زاده افزود: این واحد دارای هفت تخت با تجهیزات لازم که استاندارهای لازم در آن رعایت شده و در خدمت‌رسانی هرچه بهتر به بیماران نقش بسزایی دارد.
فرماندار شهرستان  گناوه نیز گفت: دولت تدبیر و امید نگاه خاصی به مقوله سلامت داشته و با اجرای طرح تحول نظام سلامت، رضایتمندی مردم در حوزه درمان در این شهرستان دوچندان شده است.
سید علی پاک نژاد افزود: بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه با مدیریت جدید شاهد تحولات و تغییرات عمده‌ای در فضاهای فیزیکی، درمانی و تجهیزاتی شده است.
وی گفت: در ایام‌الله دهه فجر در حوزه بهداشت و درمان ۶ خانه بهداشت به نمایندگی از ۱۶ خانه بهداشت استان بوشهر در این شهرستان با حضور استاندار افتتاح خواهد شد.
فرماندار گناوه اظهار داشت: راه‌اندازی بخش وی آی پی بیمارستان ضرورت دارد و ما آماده همکاری در این زمینه هستیم.
حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه نیز گفت: به برکت نظام و انقلاب خدمات و دستاوردهای چشمگیری نصیب کشور به ویژه در حوزه درمانی و بهداشتی شده است.
رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: راه‌اندازی بخش وی آی پی بیمارستان در دستور کار قرارگرفته است.
شهرام جلال پور افزود: مردم این شهرستان لایق بهترین‌ها به ویژه در حوزه درمان هستند و باید تلاش کنیم که نیازهای این حوزه با همکاری مسئولان برطرف شود.

انتهای پیام/ م ک- ۴۰۳۰