عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در برنامه‌ریزی: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا توفیق الهی است/ گزارش تصویری

دکتر حسین دارابی یکشنبه شب در دیدار مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از خانواده شهیدان باقر میگلی نژاد و الیاس احمدی اظهار داشت: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جان‌فشانی‌های شهدای والامقام و از خود گذشتگی آن‌ها حاصل‌شده است.
قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در برنامه‌ریزی بیان کرد: آرامش و امنیت امروز کشور مدیون از جان گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌های آنان هستیم.
وی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا از افتخارات جامعه می‌باشند و مردم همواره نشان داده‌اند که قدردان خون شهیدان هستند.
دکتر دارابی بیان کرد: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تلاش کنیم کم بوده و خدمت به این بزرگواران کاری ارزشمند است.
قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در برنامه‌ریزی گفت: خانواده‌های جانبازان و ایثارگران میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

خانواده شهدا مظهر ایثار و شکیبایی در جامعه هستند


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: خانواده شهدا مظهر ایثار و شکیبایی در جامعه هستند.
دکتر اکرم فرهادی افزود: گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همه افراد جامعه به ویژه مسئولان است، چراکه امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون شهداست.
وی تصریح کرد: نسل جوان جامعه به ویژه دانشجویان باید با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا آشنا شوند و بدانند که امنیت ایران اسلامی با خون شهدا تامین و تضمین‌شده است.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: تزریق روحیه و فرهنگ شهدا به پیکره جامعه راه برون‌رفت از مشکلات و گرفتاری‌هاست.

خانواده معزز شهدا نماد ایثار، صبر و شکیبایی هستند


مسئول دبیرخانه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: خانواده معزز شهدا نماد ایثار، صبر و شکیبایی هستند چراکه آن‌ها با تقدیم عزیزترین داشته‌های خود به انقلاب و کشورشان، نشان دادند که به حق شایسته بهترین تقدیرها و خدمت‌ها هستند.
هدی دشتی افزود: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.
وی تصریح کرد: نسل جوان جامعه باید با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا آشنا شوند و بدانند که امنیت ایران اسلامی با خون شهدا تضمین‌شده است.
مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: شهدا با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده‌های آن بزرگ‌مردان، همان مسیر را باافتخار و سربلندی طی می‌کنند.
مهدی مرکبی افزود: تقویت و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است چراکه ترویج این فرهنگ سبب ناامیدی دشمنان می‌شود.
وی بابیان اینکه به کوری چشم دشمنان این انقلاب همیشه زنده و پویاست و جشن چهل‌سالگی خود را برپا کرده است: برای بقای اسلام و انقلاب با تاسی از امام حسین (ع) و یاران باوفایش باید در راه اسلام و دفاع از آرمان‌های انقلاب از همه چیز گذشت و ادامه‌دهنده راه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم باشیم.
مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: گذشتن انسان از جان خویش که اصلی‌ترین سرمایه زندگی هر فردی است کار ساده‌ای نیست و انسان باید به درجه‌ای از ایثار برسد که راه شهادت را برگزیند.

شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند


مسئول امور هماهنگی حوزه مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز بابیان اینکه شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند گفت: اگر انقلاب جشن ۴۰ سال خود را به پا می‌کند به خاطر خون شهدای گران‌قدر و پایداری خانواده آنان بوده است.
حجت‌الاسلام محمود عبدالهی افزود: این انقلاب همچنان پابرجا خواهد بود و انقلاب اسلامی به واسطه استقامت خانواده شهدا ماندگار است، ما نیاز به خانواده شهدا داریم و با دیدار با آن‌ها قوت می‌گیریم و راه شهدا را ادامه می‌دهیم.
وی تصریح کرد: این دیدارها در طول سال و در فواصل زمانی و مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود و امیدواریم این اقدام حرکت مثبتی در راستای شناسایی مشکلات احتمالی این عزیزان و برطرف کردن آن‌ها باشد.
حجت‌الاسلام محمود عبدالهی اظهار داشت: این‌گونه مراسم و مناسبت‌ها بهانه‌ای برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام و انقلاب می‌باشد.
مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با خانواده شهیدان باقر میگلی نژاد و الیاس احمدی دیدار کردند و قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در برنامه‌ریزی به صورت رسمی از خانواده آنان برای کنگره شهدای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی کشور که در اسفندماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار می‌شود دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام /م.غ ۱۰۲۳