عمومی | دانشگاه سمنان

گلباران مزار شهید گمنام دانشگاه سمنان در چهارمین روز دهه مبارک فجر


به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام ا... دهه مبارک فجر  و نیز یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، مزار شهید گمنام دانشگاه سمنان گلباران شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ در این مراسم مسئولان و کارکنان دانشگاه سمنان و دانشگاه فرزانگان با حضور بر سر مزار شهید گمنام این دانشگاه و نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه  به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند .
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  و تبریک ایام دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب با بیان اینکه جنگ امروز دشمن دیگر جنگ نظامی نیست گفت : بزرگنمایی ، سیاه نمایی و ناامید کردن نسل جوان به آینده از توطئه های دشمن با استفاده از فضای مجازی است که ما باید با افتخار به گذشته و تبیین آینده در این جنگ پیروز شویم .
حجت الاسلام حسین ذوالفقاری لقب ، ایجاد اختلاف در بین مردم و مسئولان را از دیگر اهداف شوم دشمنان برشمرد و گفت : باید با هوشیاری و اتحاد بر این توطئه  دشمن نیز پیروز شد .
وی با اشاره به افتخارات متعدد و کسب رتبه های خوب کشورمان در بخشهای مختلف تولیدی ، اقتصادی ، علمی و ... در عرصه های بین المللی افزود : خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی و با تلاش مردم و مسئولان پیشرفتهای خوبی در همه زمینه ها بدست آمده است که باید برای حفظ آنها با اتحاد و همبستگی و تلاش بیش از پیش گام برداشت  .
حجت الاسلام رستمیان  معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان هم در این مراسم گفت : شهدا جان خود را برای مبارزه با طاغوتیان زمان نثار کردند تا بساط ظلم برچیده و عدالت را در جامعه جاری کنند .
وی افزود : امروز ما وظیفه داریم در هر سمت و منصبی که هستیم قدر دان خون شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشیم .
در این مراسم مسوولان و کارکنان دانشگاه سمنان ، بار دیگر با شهیدان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.






نام : ایمیل : *نظرات : متن تصویر: نام : ایمیل : *نظرات : متن تصویر: خطا! متن تصویر را اشتباه وارد کرده اید.