عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس، پاسداری از دستاوردهای ایثارگران و آرمان های شهدا است

همزمان با ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولین دانشگاه با یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد در این دیدار ضمن قدردانی از خانواده جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس گفت: ما به دیدار جانبازان نیاز داریم و دیدار با جانبازان دوران دفاع مقدس و خانواده معزز شهدا باعث می شود تا از دستاوردهای ایثارگران و آرمان های شهدا پاسداری کنیم.
دکتر مظاهر نیکخواه افزود: ما از اینکه در حضور شما جانبازان گرانقدر باشیم بر خود میبالیم و انتظار ما از شما عزیزان این است که ما را در روز قیامت حلال کنید و قصورمان را به بزرگی خودتان ببخشید.
در ادامه این دیدار صمیمی دکتر محمد خسروی رئیس دبیر خانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هم اظهار داشت: دیدار با جانبازان عزیز، یادآور عظمت ها و رشادت های دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس است. همه ما وظیفه داریم قدردان زحمات این عزیزان باشیم.
شجاعت الله محمدی فارسانی از جانبازان گرانقدر دفاع مقدس و انسانی متواضع و با اخلاق از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد است. وی به عنوان نیروی داوطلب بسیجی از ابتدای جنگ در جبهه ها حضور داشت و در شب عملیات آزادسازی خرمشهر دراثر ترکش خمپاره مجروح شد.
در این دیدار یک ساعته معاونین دانشگاه و جمعی از کارمندان با جانباز عزیز دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.