عمومی | دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

برگزاری گردهمایی سراسری مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی

شصت و هفتمین گردهمایی سراسری مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، در این گردهمایی گفت: حوزه اجتماعی و فرهنگی را نمی توان نادیده گرفت زیرا در این حوزه نیاز به هنر مدیریتی ویژه‌ای داریم که با تمام مجموعه‌ها همراه و هم‌فکر باشد و این امر با نگاه خردمندانه و واقع گرایانه، عملیاتی می شود.

دکتر غلامرضا غفاری یادآور شد: در مسیر فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی نیاز به دانش، علم، فرهیختگی و نگاه نخبگان علمی احساس می شود و دانشگاه اجتماعی می‌بایست واجد ویژگی گفتگو با درون و برون دانشگاه باشد.

دکتر فروزه، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان که در این نشست حضور داشت، گزارشی از عملکرد و دستاوردهای دانشگاه در حوزه فرهنگی و اجتماعی را ارائه کرد.

لازم به ذکر است: در این گردهمایی سه کارگاه و پنج کمیسیون تخصصی با محورهای مسائل اجتماعی، کانون‌های فرهنگی، هنری و مذهبی، نشریات دانشجویی انجمن‌های علمی و تشکل‌های اسلامی و فعالیتهای دینی و انقلابی برگزار شد و در هریک از این کمیسیون‌ها مدیران فرهنگی و اجتماعی از دانشگاه‌های سراسر کشور تجربیات خود را در این خصوص بیان نموده و پیرامون اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.