عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب

پیام دکتر سیدعبداله حجتی رئیس واحد بناب به مناسبت ایام الله دهه فجر

به گزارش روابط عمومی واحد بناب، دکتر سید عبداله حجتی، رئیس واحد بناب، به مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی، پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بزرگداشت یکی از مهم‌ترین صفحات زرین تاریخ ایران اسلامی است که نقطه عطفی در گذشته پرفراز و نشیب این مرز و بوم و حاکمیت مردم ایران بر سرنوشت خود و استقرار ارزش‌های والای الهی و اسلامی است.

فجر انقلاب اسلامی فرصتی جهت تاکید بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است، تا بار دیگر عهد ببندیم که در راه تحقق اهداف والای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با حفظ وحدت و پشتیبانی از ولایت فقیه، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

اینجانب به نوبه خود ایام فرخنده دهه فجر، ایام پیروزی حق بر باطل را به محضر مقام عظمای ولایت و تمامی ملت شهیدپرور ایران، خصوصاً جامعه دانشگاهی، اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن دارم که همیشه و در همه حال با گوش جان دادن به فرامین رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مد ظله العالی) ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای انقلاب بوده و همچنان پرتلاش در عرصه علم و سازندگی و در مسیر تعالی حرکت کنیم.