عمومی | دانشگاه فرهنگیان

پیام معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و قائم مقام رئیس جشنواره در اختتامیه دومین جشنواره ورزش های همگانی دانشجو معلمان پسر سراسر کشور

دکتر علی نژاد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در پیامی به دومین جشنواره ورزش های همگانی دانشجو معلمان  با بیان اینکه تمام دانشجو معلمان شرکت کننده در جشنواره قهرمان واقعی اخلاق  هستند افزود: دانشجو معلمان، اخلاق واقعی را ثابت کردند و با اخلاق در دهکده مسابقات حضور داشتند.
وی از تمام عوامل برگزار کننده جشنواره، از ستاد، صف، اداره کل تربیت بدنی، مدیریت پردیس های استان تهران و پردیس نسیبه تقدیر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

مَن لَم یَشکُرِ المَخلُوق؛لَم یَشکُرِ الخالق

همکاران ارجمند
با سلام وخدا قوت

خداوند بزرگ را شاکرم که توانستیم با یک تلاش همگانی و گروهی دومین جشنواره کشوری ورزشهای همگانی را در دو بخش دختران و پسران و به مناسبت دهه فجر برگزار نماییم.
از حمایت های آقای دکتر خنیفر ریاست محترم دانشگاه به جهت حمایت از برگزاری جشنواره تشکر و سپاسگزاری می نمایم. از زحمات شبانه روزی همکاران خوبم در مدیریت استان تهران دکتر انصاری راد و همکارانشان در استان و پردیس نسیبه در برگزاری شایسته این جشنواره تشکر و قدردانی می نمایم.
برگزاری موفق و با شکوه جشنواره دختران و پسران با سطح کیفیت بالا که مورد تایید معاون وزیر، نمایندگان مجلس ، ریاست دانشگاه سایر مقامات دانشگاه قرار گرفت مرهون زحمات و فعالیتهای شما کارشناسان و همکاران خوبم در پردیس ها ومراکز آموزشی در سراسر کشور می باشد که صمیمانه از همه تلاش های شما در جهت گسترش فعالیتهای تربیت بدنی تشکر و قدردانی می نمایم.


همچنین  از مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه و همکاران تلاشگر در اداره کل تربیت بدنی به جهت تمام کوشش ها و فعالیتها در برپایی این جشنواره سپاسگزاری می نمایم.

وَلِلّهِ الحَمدُ وَ مِنَ اللّهِ التُّوفیق