عمومی | مجتمع آموزش عالی گناباد

پیام تبریک ریاست مجتمع آموزش عالی گناباد به مناسبت فرا رسیدن چهلمین فجر انقلاب اسلامی

اکنون که شکوه آفتاب درخشان چهلمین فجر انقلاب اسلامی برخاک پهناور سرزمین کهن تابیده است از جان و دل نام ویاد معمار کبیرفتح و آن عزیز سفرکرده ی جاودان یاد ،حضرت امام خمینی (ره) را فرخنده می داریم و خاطره ی ارجمند فرزندان عزیز و پاک سرشت وطن را مرور می کنیم.  همان ها که پاکباخته  راه پرافتخارعشق شدند و فرجام شهادت را برگزیدند تا خون مبارکشان شجره ی طیبه ی انقلاب را بالنده و تناور کند. ملت سربلند ما در فراز ونشیب روزهای سخت و هیاهوی مقتضیات زمانه،هرگز ارج و بهای حماسه ای که در بهمن  ۵۷ آفریدند را فراموش نخواهند کرد. بزرگی دستاوردهایی که تاریخ  مجد و سرافرازی وطن را دوباره نوشت  و ما را در آغاز راهی قرار داد که مسیر رسیدن به افق های والای عزت و عظمت است.
نظام جمهوری اسلامی به لطف خداوند بزرگ و حمایت مردم آگاه وشریف و نجیب  ایران  به رغم همه ی کاستی ها و باوجود همه ی ستیزه جویی ها ی ناروا و اهریمن خویی بدخواهان تاریک اندیش ، استوار و پرصلابت و پرامید در مسیر رهروی آرمان های حق جویانه  توقف ناپذیراست.
بر همگان آشکار است که توسعه مراکز دانشگاهی و گسترش و رشد و ارتقاء فعالیت های علمی از نقاط  ممتاز کارنامه ی چهل ساله ی انقلاب اسلامی است. از سویی نقش دانشگاهیان در پیشبرد برنامه های  تحول و توسعه و کسب دستاوردهای درخشان برای کشور، بی بدیل و غیرقابل انکار بوده است . ارج گذاری به خدمات همه ی دلسوزان مشفق و مدبر نظام و مردم بویژه پاسداشت خدمات و کوشش های نویدبخش وروشنگر دانشگاهیان در چهل سال گذشته مسیر بهروزی و فرزانگی را برای ما هموارتر خواهد کرد.
اینجانب به عنوان یک خادم دانشگاهی ،چهلمین سالگرد پیروزی خجسته ی انقلاب اسلامی را به همه همکاران ارجمند و اساتید فرزانه و دانشجویان عزیز و  به عموم  مردم  آگاه و فروتن و پرتلاش و نجیب شهرستان گناباد صمیمانه  تبریک  و تهنیت عرض می نمایم.
دکتر حسین نجاری
رییس مجتمع آموزش عالی گناباد