عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

پیام قدردانی رئیس دانشگاه از مردم مریوان

پیام قدردانی رئیس دانشگاه از مردم مریوان پنجشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پی حرکت خودجوش جمعی از مردم مریوان و سپاسگزاری آنان از او و دیگر اعضای کادر درمانی بیمارستان بوعلی مریوان به جهت نجات جان مادر باردار مریوانی پیام قدردانی صادر کرد.

به گزارش وب دا، دکتر سیامک واحدی در متن این پیام آورده است:

شانزدهم دی ماه سال جاری، شاهد به ثمر نشستن یکی از تلاش های خدمتگزاران شما در دانشگاه علوم پزشکی کردستان به جهت نجات جان مادری باردار مریوانی به نام خانم ثریا رضایی، در سایه الطاف الهی بودیم. هیچ اتفاقی مسرور کننده تر از نجات جان یک انسان و مخصوصا یک مادر نیست و خوشحال کننده تر اینکه، دو نوزاد عزیز، زیبا و آینده ساز در پرتو  لطف خدا و سایه مهربانی مادر زندگی خواهند کرد و شادمانی را در جمع خانواده آنان شاهد خواهیم بود که لازم است قبل از هر چیز شکر گذار خداوند متعال باشیم.

مردم با فرهنگ، صبور، دلاور و خونگرم مریوان، بر خود لازم می دانم از حرکت خودجوش و فرهنگی شما در انعکاس و بیان احساسات پاکتان به این حقیر و دیگر کادر درمانی بیمارستان بوعلی مریوان که نشان از عشق و اعتماد شما به خدمتگزاران خود در ادامه تلاش همگی برای دستیابی به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، قدردانی و سپاسگزاری کنم.

این حرکت های انسانی موجب دلگرمی ما به ادامه راه و نیز بکارگیری حداکثر توان و تلاشمان در جهت ارائه خدمات صادقانه سلامت به مردم استان می گردد.

از اینکه حضوری نمی‌توانم قدردان شما باشم، قلبا پوزش می طلبم و امیدوارم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا بتوانم خدمتگزاری امین برای مردم فهیم و عزیز استان بوده و احساسات، عواطف، لطف و زحمات یکایک عزیزان را با امانتداری و درستکاری جبران نمایم.