عمومی | دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان نیازمند نوسازی و حمایت بودجه ای است و مجلس شورای اسلامی تمام حمایت های لازم از این دانشگاه را خواهد کرد

میر حمایت میرزاده عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه دومین جشنواره ورزش های همگانی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با تقدیر از دانشگاه فرهنگیان در توجه به امر ورزش خصوصا ورزش های همگانی، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان یکی از مهم ترین و حساس ترین دانشگاه های کشور است .
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس شورای اسلامی، دانشگاه فرهنگیان را تنها مرجع ورود معلم به بدنه آموزش و پرورش می داند و تمام حمایت های لازم را از این دانشگاه کرده و خواهد کرد .
وی انتقال دانش را یکی از وظایف دانشگاه ها برشمرد و افزود: در کنار کسب دانش، مساله عشق و علاقه در حوزه تحصیل، در رشته ای که انسان فارغ التحصیل می شود، بسیار مهم است و این امر در معلمی فوق العاده مهم است .
دکتر میرزاده ادامه داد: دانشجویی که با عشق و علاقه مطلبی را فرا می گیرد، می تواند به بهترین شکل آن مطلب را منتقل کند .
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان غنی ترین مرجع برای انتقال فنون و روش های تدریس به معلمان است، تصریح کرد: تنها مرجه رسمی و حرفه ای ورود معلم به مدارس همین دانشگاه شریف است .
وی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان نیازمند نوسازی و حمایت بودجه ای است و مجلس شورای اسلامی تمام حمایت های لازم از این دانشگاه را خواهد کرد .
دکتر میرزاده با بیان اینکه دکتر خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان پیگیر وضعیت استخدام ورودی های سال ۱۳۹۷ از طریق مجلس بوده است، تصریح کرد: از طریق کمیسیون آموزش و پیگیری های دکتر خنیفر مساله استخدام ورودی های سال ۱۳۹۷ رفع شد و طبق دفترچه استخدام خواهند شد .