عمومی | دانشگاه فرهنگیان

دکتر میترا روحی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان و دبیر کل جشنواره ورزش های همگانی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان: حضور ۴۲ تیم از ۳۰ استان کشور

دکتر میترا روحی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان و دبیر کل جشنواره، در آیین افتتاحیه دومین جشنواره ورزش های همگانی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان که شامگاه چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه در پردیس نسیبه تهران برگزار شد، با بیان اینکه این جشنواره با حضور ۴۲ تیم از پردیس ها و مراکز آموزش عالی تابعه پسران از ۳۰ استان کشور برگزار می گردد، تصریح کرد: در این جشنواره فرصتی برای مشارکت دانشجویان غیر قهرمان و دانشجویانی که در رشته های غیر تربیت بدنی تحصیل می کنند، را فراهم نمودیم تا این دانشجویان بتوانند در کنار سایر ورزشکاران حضوری فعال و مشارکتی جدی در ورزش دانشگاه داشته باشند .
وی افزود: ماهیت جشنواره ورزش های همگانی تنها رقابت نیست، بلکه نشاط و شادابی دانشجو معلمان و همچنین ایجاد فرصت برای آنهاست، که از شهرهای مختلف در کنار یکدیگر قرار گیرند و تعامل در زندگی جمعی را تجربه کرده و در کنار غنی سازی اوقات فراغت، چشم انداز شعف انگیزی را از نتایج همکاری گروهی و رشد بعد اجتماعی و انتقال مولفه های متنوع فرهنگی، فضائل اخلاقی و دستیابی به مشترکات اثر گذار تربیتی را ترسیم نمایند .
دکتر روحی تصریح کرد: موضوع فارغ التحصیلان آن است که، معلمانی خواهند بود که در همه مقاطع تحصیلی، فرزندان این مرز و بوم را آموزش خواهند داد. لذا باید انتظار داشت معلمان ما از هر لحاظ آماده و برخوردار از شاخص های طراز جمهوری اسلامی گردند .
مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: امیدوارم در این جشنواره قبل از هر چیز خاطرات خوش و پر از شادی، و مملو از یادگیری این مناسبات دلپذیر را، همراه خود به ارمغان برده و بی دریغ نثار دانش آموزان استان های خود کنید، تا بتوانیم شعار این جشنواره را محقق سازیم .

دکتر پرویز انصاری راد سرپرست مدیریت پردیس های استان تهران در آیین افتتاحیه دومین جشنواره ورزش های همگانی پردیس های استان تهران با بیان اینکه دانشجو معلمان باید در کنار کسب علم به ورزش نیز بپردازند، تصریح کرد : وقتی انسان سلامتی جسم و روح را بدست می آورد ،مسلما شخصیت والایی پیدا می کند و در مسیر کمال قرار می گیرد و ما فرهنگیان تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا دانشجو معلمان در کنار علم آموزی،مهارت ها ،سلامت جسمی و سلامت روحی و روانیشان را از طریق ورزش همگانی بدست آورند .
سرپرست کل جشنواره ادامه داد :ما از دانشجو معلمان عزیز می خواهیم که برای سلامتی جسمشان تلاش کنند، زیرا در درجه اول می توانند معلمان شایسته ای شوند و ورزش را جز اولویت قرار دهند، زیرا ورزش اثر مستقیم در رفتارهای ما در سطح مدرسه و کلاس درس خواهد داشت، به طوری که اقتدار یک معلم در گرو نشاط آن است .
دکتر انصاری راد با بیان ویژگی های تربیتی و ماموریت گرای دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: استان تهران برای میزبانی شما عزیزان برنامه ریزی های دقیقی داشت و خوشحال هستیم که در خدمت شما عزیزان بودیم و از تمام همکارانم تقدیر و تشکر می کنم .