عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

تقدیر آیت الله ملک حسینی از خدمات حوزه بهداشت و درمان/ بیمه‌ها نیز نسبت به پرداخت بدهی خود به وزارت بهداشت اقدام کنند


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از خدمات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان گفت: دست از باندگرایی، ناسپاسی از خدمات و خودزنی‌ها برداریم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در نشست با هیئت رئیسه و مدیران دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از خدمات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان، اظهار داشت: در صورت ایجاد رابطه درست با خداوند هرچه برای انسان پیش بیاید، خیر است و این گونه نیست که موقعیت خوب را خیر بدانیم و هرکجا بدی پیش آمد تفسیر به شر کنیم .

وی با بیان اینکه عبادت یعنی انجام رفتار خوب با انگیزه خوب، ادامه داد: انجام هرکاری با نیت خدمت به مردم خیر بوده و قدردانی مردم پاسخ به این عمل است .

آیت الله ملک حسینی ابراز کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل، عزت و آبرویی کسب کرده مصلحت انقلاب و ایران بوده که خداوند به نام دین و روح استکبار ستیزی آن را رقم زد .

وی با تبریک به مسئول جدید دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی افزود: امیدوارم وی بتواند در خدمت معنویت مجموعه باشد و در جهت دهی این امر به حوزه بهداشت و درمان نهایت سعی و تلاش خود را بکار بگیرد و مجموعه نیز قدردان باشند .

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: قبل از انقلاب در حوزه بهداشت و درمان در کشور حرفی برای گفتن نداشتیم به گونه‌ای که ۹۷ درصد داروها و نیازهای پزشکی خارج از کشور تامین می‌شد .

ملک حسینی تصریح کرد: وجود منحنی رو به رشد به برکت انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان نشان دهنده این بوده که کشور رو به جلو است به گونه‌ای که در زمینه پیوند در جهان رتبه قابل قبولی داریم و امیدوارم بتوانیم با تلاش بیش از پیش این آبرومندی را حفظ کنیم .

وی با اشاره به اینکه آمریکا و هم پیمانانش از ابتدای انقلاب دشمنی‌ را به طریق مختلف از جمله تحریم‌ها آغاز کردند، خاطرنشان کرد: با وجود همین تحریم‌ها ایران اسلامی به موفقیت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف رسیده است و اگر هم اکنون برخی معتقدند که روند صعودی پیشرفت کشور با وجود تحریم‌ها نزولی می‌شود در واقع درک درستی از ظرفیت‌ها و واقعیت‌ها ندارند .

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سختی، پیشرفت‌ها حاصل می‌شود، گفت: مدیریت جهادی راه عبور از مشکلات و کمبودها در شرایط فعلی و تحریم‌ها است و باید در شرایطی که دشمن فشار می‌آورد، تلاش و مقاومت را بیشتر کنیم .

آیت الله ملک حسینی اذعان کرد: در جبهه‌ حق علیه باطل در ۸ سال دفاع مقدس دشمن حتی سرم را برای جوان ایرانی تحریم کرده بود ولی با وجود همین موانع و فشارها ایران به دستاوردهای بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی رسید .

وی تصریح نمود: دشمن در برخی مواقع دایه دلسوز برای مردم این سرزمین می‌شود اما برای ویرانی و ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند .

وی خطاب به مردم و مسئولان گفت: هر موقع دشمن هر چیزی را ساده در اختیار مردم ایران قرار داد بدانید مصلحت انقلاب اسلامی ایران در آن دیده نشده است زیرا بدون برنامه نیست .

آیت الله ملک حسینی با عنوان این مطلب که بی اعتمادی مطلق به دنیا درست نیست هرچند حاکمان ناپاکی نیز در دنیا وجود دارد، افزود: امیدوارم با تلاش مجموعه بهداشت و درمان استان بیش از پیش شاهد رفع کاستی‌ها در این حوزه باشیم .

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود بیمه‌ها نیز نسبت به پرداخت بدهی خود به وزارت بهداشت با هدف ارتقای خدمات بهداشت و درمان اقدام کنند .

آیت الله ملک حسینی خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان استان را مطلوب دانست و گفت: امیدوارم این روند با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند .

وی با تاکید بر اینکه باند بازی، ایل گرایی، حزب گرایی، توهین، تحقیر و ناسپاسی شرم آور است، اظهار داشت: هر فتنه‌ای در استان انجام شود ربط به خواص دارد زیرا عوام با همدیگر مشکلی ندارند .

آیت الله ملک حسینی ادامه داد: برخی در دوران خدمت خود سکوت می‌کنند ولی در دوره دیگران ژست منتقد می‌گیرند و کمبودها را به دیگران ربط می‌دهند که این کار خیلی زشت و ناپسند است .

وی با بیان اینکه برخی در استان به انتصاب مدیر غیر بومی نقد دارند و آن را به داشتن غیرت تفسیر می‌کنند،یادآور شد: با تکرار این موضوع نیروهای هم استانی مشغول در دیگر استان‌ها را ذلیل می‌کنیم .

وی منطقه گرایی را یک آفت دانست و ابراز داشت: اینکه بر روی یک نامگذاری دعوا کنیم کار خوبی نیست .

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پایان نیز تصریح کرد: مبارزه با فساد ضروری است اما نباید آن را به یک نزاع باندی تبدیل کنیم . ۵-۱

انتهای پیام /