علوم پایه | دانشگاه ارومیه

اطلاعیه انتخاب واحد نیمسال دوم سال ۹۷-۹۸ دانشگاه ارومیه

قابل توجه دانشجویان محترم!

شروع کلاسهای نیمسال۹۷۲ از ۹۷/۱۱/۲۱ و زمان انتخاب واحد اینترنتی دانشجویان طبق برنامه زمانی زیر انجام خواهد شد:

حذف و اضافه دانشجویان از تاریخ ۹۷/۱۱/۲۳ تا ۹۷/۱۱/۲۴ انجام خواهد شد.

تذکر۱: دانشجویان بعد از انتخاب واحد تنها مجاز به حذف ۲ درس از واحدهای انتخاب شده و اخذ ۲ درس جدید خواهند بود و تاریخ های فوق قابل تمدید نخواهد بود.

تذکر۲: با توجه به یکسان سازی کدهای دروس ریاضی، مسوولیت رعایت پیش نیاز برای این دروس برعهده دانشجویان خواهد بود لذا دانشجویان بایستی در انتخاب این دروس دقت نموده و پیش نیازها را رعایت نمایند.

تذکر۳: دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد توجه نمایند براساس تبصره۳ ماده۷ شیوه نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد، چنانچه برای ترم ۹۷۲ واحد درسی داشته باشند به هیچ عنوان نبایستی پایان نامه را انتخاب نمایند. انتخاب واحد سایر دروس همراه پایان نامه فقط برای دانشجویان ترم آخر و به شرط موافقت گروه مربوطه و با رعایت سقف مجاز واحدهای درسی امکان پذیر خواهد بود.

تذکر۴: کلیه دانشجویان مذکر که از نظر وضعیت نظام وظیفه با معافیت تحصیلی درحال تحصیل می باشند تاریخ پایان مجوز معافیت تحصیلی خود را کنترل نموده و در صورت اتمام این تاریخ سریعا به اداره ثبت نام(مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکتری حرفه ای) و اداره تحصیلات تکمیلی(مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری) مراجعه نمایند. درغیر اینصورت مسوولیت هرگونه مشکل ناشی از این موضوع به عهده دانشجو خواهد بود.

تذکر۴: دانشجویانی که دروس عمومی سمت چپ جدول را گذرانیده باشند بدلیل هم ارز بودن نباید دروس سمت راست جدول را انتخاب نمایند.