عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

پیام رییس دانشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

پیام رییس دانشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران


رییس دانشگاه علم و صنعت ایران، با صدور پیامی آغاز دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، را تبریک گفت.
پیام دکتر جبارعلی ذاکری به شرح زیر است:

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملت ایران و نقطه عطفی سترگ در تاریخ مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران علیه ظلم و بی عدالتی است. این ایام، یادآور پیروزی نهضتی است که با آرمان توحید و عدالت و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، ملتی را به خروش آورد و تاریخ را دگرگون ساخت.
ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره)، انقلابی بی بدیل آفرید که در بستر سنت­های الهی، جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشت که: «اِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِاَنْفُسِهِمْ» (رعد/۱۱).
این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس مغتنم که به یاد آوریم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است و زمان مناسبی است که بیاندیشیم مسئولیت هر یک از ما افراد جامعه، بویژه قشر فرهیخته و نخبه دانشگاهی در قبال این مجاهدت ها و آرمان ها چیست و تا کنون چه کرده ایم.
اینجانب با افتخار و مباهات، فرا رسیدن چهلمین سالگرد استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران را به تمام آزادگان جهان، رهبر انقلاب، هموطنان و دانشگاهیان عزیز، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امید آن دارم که همیشه و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و همواره امیدوارانه، باورمند، پرتوان و با صلابت در عرصه جهاد علمی و پیشرفت کشور بکوشیم و با احساس مسئولیت بیشتر، زمینه رشد علمی کارآمد را در جهت تعالی کشور و رفع نیازهای آن فراهم آوریم.
از خداوند بزرگ عزت و سربلندی ایران اسلامی را خواستارم.


جبارعلی ذاکری
رییس دانشگاه
بهمن ۱۳۹۷

Sapp.ir/iust_iran