عمومی | مرجع دانش جوشکاری

امکان ایجاد صفحه اختصاصی برای متخصصان فعال در عرصه علم و صنعت اتصال فراهم شد.

پیرو مطالعات و بررسی های میدانی به عمل آمده، عدم اطلاع از پتانسیل های موجود و قابل دسترس در عرصه علم و دانش اتصال، یکی از مشکلات فعالان صنعت اتصال است. به بیانی دیگر کارآفرینان، صنعتگران، مدیران و مهندسانی که زمینه فعالیت ایشان به نوعی با صنعت اتصال مرتبط است، اطلاع دقیقی از تخصص های قابل دسترسی که می توانند نیازهای فنی یا اجرایی ایشان را برآورده سازند، ندارند. این امر پایگاه ولدیکا را بر آن داشت تا با راه اندازی بخش معرفی متخصصان در مرحله نخست نسبت به معرفی متخصصان دانشگاهی اقدام نماید، هر چند که فهرست موجود هنوز کامل نشده و پیشکسوتان و بزرگواران دیگری نیز می بایست به آن افزوده گردند، اما حرکتی در محدوده بضاعت این مجموعه، به منظور پوشش دهی این نیاز بود. آنچه خبر حاضر قصد اطلاع رسانی اش را دارد، آماده شدن گام دوم این حرکت می باشد و آن فراهم شدن امکان ایجاد صفحه اختصاصی برای تمامی متخصصان فعال در عرصه علم و صنعت اتصال است. از این پس هر یک از متخصصان گرامی فعال در عرصه علم و صنعت اتصال، در هر سطحی از تخصص و با هر پیشینه ای از فعالیت، می تواند با صرف زمانی کوتاه و تکمیل و ارسال فرم CV ، خود را به صنعت اتصال بهتر معرفی نماید.

برای اینکار کافی است تا کاربران گرامی با استفاده از پیوند مندرج در ذیل این خبر و یا با استفاده از دکمه " فرم تدوین CV " در صفحه معرفی متخصصان ، نسبت به درج اطلاعات تحصیلی، اجرایی و ... اقدام نمایند. فرم های CV تدوین شده، پس از بررسی و در کمتر از ۲۴ ساعت در پایگاه ولدیکا منتشر شده و آدرس صفحه اختصاصی اشخاص، از طریق پست الکترونیک یا شناسه تلگرام معرفی شده، برای ایشان ارسال خواهد شد.
فرم CV مذکور به گونه ای تدوین شده تا افراد آزادی کامل در درج محتوا و توضیحات مورد نظر داشته باشند. همچنین متخصصان محترم مطابق تنظیمات این بخش به انتخاب خود، در یکی از پنج گروه شغلی تخصصی قرار می گیرند. این پنج گروه شغلی تخصصی عبارتند از:

  • اساتید و مدرسان
  • پژوهشگران و نوآوران
  • کارآفرینان و صنعتگران
  • مدیران و مهندسان
  • مجریان و متصدیان

جهت ملاحظه فرم CV متخصصان و درج سوابق تحصیلی و کاری خود از پیوند ذیل استفاده فرمایید:

[پیوست خبر...]