عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید مسئولان صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه از معاونت غذا و دارو

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ جلسه کمیته سلامت و صیانت از حقوق شهروندی روز دوشنبه ۸ بهمن ۹۷ در محل دفتر مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو با حضور دکتر نجاریان مشاور اجرایی، محترمی رئیس اداره امور عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر بورانی معاون دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات و ندیری کارشناس مسئول رسیدگی به شکایات دانشگاه تشکیل شد.
در این جلسه ضمن گزارش فعالیت های انجام شده در طول یکسال جاری، شاخص ها و زیرشاخص‌های برنامه عملیاتی سلامت اداری اعم از ارتقا سلامت اداری، صیانت از حقوق مردم، استقرار نظام جامع توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، رسیدگی به شکایات مردمی و مناسب سازی فضای اداری ویژه جانبازان و معلولان مورد بررسی و پایش قرار گرفت.
همچنین صورت جلسه های اختصاصی در طرح صیانت از حقوق شهروندی و شناسایی اعضاء گروه، لینک پیشنهادات و انتقادات، تعداد جلسات اخلاق حرفه ای برای کارمندان، شناسایی کارهای جرم خیز و شفاف سازی مراجعین به معاونت غذا و دارو و پیشنهاد جهت رفع مشکلات مورد ارزیابی قرار گرفت.
در ادامه دکتر نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو دانشگاه گفت: مهمترین نکته در خصوص حقوق شهروندی کارکنان این مجموعه همدلی، تعصب و حس مسئولیت با نگاه خانواده به معاونت است.
توضیح اینکه مسئولان صیانت به همراه مدیران معاونت غذا و دارو از واحدهای مختلف معاونت غذا و دارو بازدید کردند و ضمن حضور در آزمایشگاه کنترل مواد غذایی و بهداشتی  معاونت غذا و دارو از نزدیک در جریان فرآیندهای آزمایشگاه قرار گرفتند.
یادآور می شود مسئولان صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه همزمان با اولین روزهای راه اندازی میز خدمت از این نیز واحد بازدید کردند.
گفتنی است:میز خدمت معاونت غذا و دارو در قسمت درب ورودی این معاونت ایجاد و کارشناسان واحدهای مرتبط مستقر در محل میز خدمت در حال پاسخگویی به مراجعین هستند؛ و ارباب رجوع با حضور درمحل میز خدمت و بدون مراجعه به واحدهای داخلی، خدمت مورد نیاز خود را صرفاً از طریق این میز دریافت می کنند.
همچنین: هدف از راه‌اندازی میز خدمت در این معاونت اجرای بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری در راستای دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه، ارائه خدمت به موقع و موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع در راستای صیانت از حقوق شهروندی است.
در میز خدمت اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه ارائه شده و مدارک و درخواست های مراجعین دریافت می شود، همچنین در زمان مراجعه ارباب رجوع امور و درخواست های متقاضیان پیگیری و در صورت زمان دار بودن پیگیری برخی خدمات، تاریخ مراجعه و زمان ارائه خدمت نهایی به آنها ابلاغ خواهد شد.
در پایان دکتر نجاریان افزود: امکانات لازم برای خدمت هرچه بهتر به مراجعین در محل میز خدمت مستقر و تجهیز شده است و تمام امور مربوط به درخواست های مراجعین وخدمات مورد نیاز مردم در نهایت سرعت و دقت صورت خواهد پذیرفت.