عمومی | دانشگاه شهید باهنر کرمان

مشکلات ترافیکی دانشگاه شهید باهنر کرمان رفع می شود

دکتر اکبر نظری معاون دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان، دوشنبه ۸ بهمن ماه ۹۷، در جلسه شورای ترافیک دانشگاه گفت: مشکلات ترافیکی سردر اصلی دانشگاه شهید باهنر کرمان رفع می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، دکتر اکبر نظری معاون دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان، خاطر نشان کرد: در خصوص رفاه حال و امنیت جانی دانشگاهیان به‌ویژه دانشجویان چند راهکار پیشنهاد شده است که پس از بررسی و تصویب در شورای ترافیک دانشگاه، ابلاغ و اجرا می‌شود.

دکتر علیرضا شکیبایی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: در چندین جلسه، مسائل ترافیکی مطرح شده است، متاسفانه سردر دانشگاه، با مشکلات ترافیکی مواجه است که با انجام یک سری اقدامات، همانند نصب چراغ راهنما، سرعتکاه و ... حل می‌شود و دانشجویان را از معرض خطر و آسیب دور خواهد کرد که شهرداری و راهنمایی و رانندگی، باید در این زمینه به دانشگاه کمک نمایند و وارد عمل شوند.

سرهنگ علی اکبر نصیری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان کرمان ضمن تاکید بر اهمیت تردد و ایمنی دانشجویان گفت: پروژه‌های به سازی ترافیکی به منظور روان سازی ترافیکی و بهبود کیفیت عبور و مرور و کاهش تعداد تصادفات اطراف دانشگاه، اجرا و پیاده سازی می‌شود.

کدخبر :۱۳۳۰۰۹۷

عکاس:سیدسعیدحسینی نژاد