menu
search
  • folder_open
    visibility179
    link


    از سوی دکتر رنجبر اعلام شد
    جزئیات برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول ۹۸-۹۷
    جلسات دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی که تصویب پروپوزال آنها به دلیل تعطیلی تابستانی دانشگاه در سال جاری به تعویق افتاده تا ۲۳ اسفند ماه برگزار می شود.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش های تحصیلات تکمیلی، دستور العمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را به روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.
    بر اساس این دستور العمل به منظور ساماندهی و مساعدت در برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی، برگزاری جلسات دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای که تصویب پروپوزال آنها به دلیل تعطیلی تابستانی دانشگاه در سال جاری به تعویق افتاده و پروپوزال آنها در بازه زمانی ۹۷/۵/۱۳ تا ۹۷/۶/۳۱ تصویب شده، مشروط به تایید شورای گروه آموزشی مربوطه مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و داشتن کد پایان نامه، استثنائاً تا تاریخ ۹۷/۱۲/۲۳ بلا مانع است.
    بر این اساس نیمسال دوم ۹۸-۹۷ برای این دسته از دانشجویان بدون احتساب سنوات تحصیلی و عدم پرداخت شهریه خواهد بود.
    در این دستور العمل تاکید شده این مهم استثنائاً برای نیمسال جاری و با نظارت دقیق معاونان پژوهش و فناوری / معاونان علمی واحدهای دانشگاهی قابل اجرا است.

  • برچسب ها