عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

فینال والیبال بانوان المپیاد دهم: کرمان با شکست تهران جشن قهرمانی گرفت


تیم والیبال بانوان کرمان با شکست تیم تهران مدافع عنوان قهرمانی بر روی سکوی نخست دهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای ایستاد.


در فینال دهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای در سالن ورزشی دانشکده فنی شهید رجایب کاشان دو تیم کرمان و تهران به مصاف هم رفتند که تیم کرمان با شکست ۲ بر صفر حریف خود جشن قهرمانی خود را برگزار کرد.

در این دیدار تیم کرمان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک تیم تهران قهرمان همیشگی رشته ولیبال بانوان المپیاد های ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای را شکست دهد و جام قهرمانی المپیاد دهم را به خانه ببرد.

در این دیدار نزدیک و حساس تیم کرمان توانست در ست های اول و سوم با نتایج ۲۵ بر ۹ و ۱۵ بر ۱۲ به برتری برسد و ست دوم را با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به حریف خود تهران واگذار کند.

دیدار رده بندی این رقابت ها دو تیم والیبال چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی برگزار کردند که چهارمحال و بختیاری با پیروزی نتیجه ۲بر ۱ توانست مقام سوم دهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای را کسب کند.


در این دیدار نفسگیر تیم چهارمحال و بختیاری ست های اول و سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ و ۱۶ بر ۱۴ را به نفع خود به پایان رساند و ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به حریف خود خراسان جنوبی واگذار کرد.

والیبال بانوان دهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای به میزبانی کاشان به حضور ۱۵ تیم در چهار گروه برگزار شد که با انجام دیدارهای دور مقدماتی و حذفی در نهایت تیم های کرمان، تهران و خراسان جنوبی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.