عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد: ساخت شش پانسیون مخصوص پزشکان در بیمارستان شهید گنجی/ تبدیل کلینیک تخصصی هفده شهریور به کلینیک ویژه

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی برازجان؛ دکتر جعفر زارعی‌زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید گنجی و هفده شهریور برازجان افزود: با ساخت و تجهیز پانسیون پزشکان، گامی مهم در جهت جذب متخصص و نگهداشت آنان برداشته شده و انتقال بیماران به مراکز و استان‌های همجوار کمتر خواهد شد.
وی از تلاش برای تبدیل کلینیک هفده شهریور به کلینیک ویژه خبر داد و گفت: ایجاد کلینیک ویژه در دشتستان برای پزشکان و مردم سودمند بوده که این امر در راستای سیاست‌های دانشگاه مبنی بر کاهش پرداختی از جیب مردم خواهد بود.
دکتر زارعی‌زاده بیان داشت: از مهمترین اهداف طرح تحول نظام سلامت، کاهش پرداختی از جیب مردم و ارتقا سطح خدمت رسانی در حوزه سلامت بوده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر  گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف حوزه سلامت ایجاد شده و در زمینه‌های نرم افزاری و سخت افزاری اقدامات مفیدی در مراکز بهداشتی و درمانی انجام شده است.
بازدید از بیمارستان شهید گنجی و بیمارستان هفده شهریور برازجان با حضور معاون درمان دانشگاه، رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، رییس و مدیر بیمارستان شهید گنجی صورت گرفت.
انتهای پیام/ ب.ا- ۴۰۸۰