عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

تیم های مرحله نیمه نهایی والیبال آقایان المپیاد دهم حریفان خود را شناختند

مرحله یک چهارم نهایی والیبال آقایان دهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای با انجام چهار دیدار در سالن ورزشی کیهان کاشان برگزار شد تا در پایان این مرحله چهار تیم گلستان، سازمان مرکزی، آذربایجان شرقی و مازندان راهی مرحله نیمه نهایی شود.

در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی تیم والیبال گلستان در تقابل با حربف خود تیم مرکزی موفق شد در ۲ ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۹ به پیروزی برسد تا جواز حضور  در مرحله نیمه نهایی را کسب کند.

درادامه این رقابت ها تیم والیبال سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای با یک بازی منسجم و کم اشتباه توانست با نتیجه دو بر صفر و با نتایج ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۲۳ تیم خراسان رضوی را شکست دهد تا حریف گلستان در مرحله نیمه نهایی باشد.

در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی والیبال آقایان و در حساس ترین و جذاب ترین بازی های این مرحله تیم آذربایجان شرقی توانست با پیروزی  دو بر صفر مقابل یزد جشن صعود خود را به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها برگزار کند.

آذربایجان شرقی ست های اول و سوم این بازی را با نتایج ۲۵بر۱۵ و ۱۵بر۸ به نفع خود به پایان رساند و ست دوم را با نتیجه ۲۵بر۱۹ به حریف خود  تیم یزد گذار کرد.

در چهارمین و آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی دهمین المپیاد ورزشی  کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای بین دو تیم شمالی گیلان و مازندران به مصاف هم رفتند که تیم مازنداران با پیروزی دو بر صفر مقابل حریف خود راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شد.

مازندران در این دیدار در ۲ ست متوالی و با نتایج ۲۵بر۱۰ و ۲۵بر۲۰ توانست حریف خود تیم گیلان را مغلوب کند.

گفتنی است دیدارهای مرحله نیمه نهایی بین دو تیم گلستان و سازمان مرکزی از ساعت ۱۸ و دیدار دو تیم آذربایجان شرقی و مازندران از ساعت ۱۹ در سالن ورزشی کیهان کاشان برگزار می شود تا تیم های پیروز این دو مسابقه راهی فینال مسابقات شوند.