عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز

کسب مقام نایب قهرمانی تیم تنیس روی میزدانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

به گزارش روابط عمومی واحد تهران مرکزی، تیم تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در مسابقات استان تهران ویژه برادران با حضور در دو بخش تیمی و انفرادی موفق به کسب مقام دوم تیمی و سوم انفرادی در این دوره از رقابت ها شد.

در این دوره از مسابقات تیم هایی از واحدهای: تهران مرکزی، تهران شمال، تهران جنوب، تهران غرب، تهران شرق، اسلامشهر، شهر قدس، یادگار امام (ره)، رودهن و علوم پزشکی به میزبانی واحد شهر قدس به صورت تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بر اساس این گزارش؛ این مسابقات در دور اول بصورت دوره ای برگزار شد و در مرحله بعدی در مرحله جدول حذفی جهانی تیم واحد تهران مرکزی با اقتدار به فینال مسابقات راه یافت. در فینال به مصاف تیم تهران شمال رفت و مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. و در بخش انفرادی هم آرمین توحیدی مقام سوم را بدست آورد.

گفتنی است؛ تیم تنیس روی میزدانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به همت اداره کل وررزش واحد تهران مرکزی، با مربیگری علی اکبر زندی و با حضور بازیکنان: عرفان خواجه صالحانی، آرمین توحیدی، میثم احمدیان، حسین محبی و علیرضا حق پرست در این دوره از مسابقات شرکت داشته اند.انتهای پیام/