عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

اعزام هوایی نوزاد یک روزه به بیمارستان بعثت سنندج

اعزام هوایی نوزاد یک روزه به بیمارستان بعثت سنندج شنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۷

مورخ ششم بهمن ماه با اعزام هوایی نوزاد زودرس اهل روستای تفلی از توابع شهرستان سروآباد به بخش مراقبتهای ویژه نوزادان بیمارستان بعثت سنندج صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد این اعزام هوایی که به درخواست بیمارستان شهید چمران سروآباد مورخ ششم بهمن ماه در ساعت ۱۱ صبح صورت گرفت. دکتر معروف احمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد ضمن تقدیر و تشکر از حضور به موقع پرسنل اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص اعزام نوزاد یکروزه اهل روستای تفلی از توابع شهرستان سروآباد اظهار داشتند: ساعت ۸:۲۸ صبح ششم بهمن ماه خانم باردار ۲۸ ساله ساکن روستای تفلی با سن حاملگی ۳۲ هفته و ۵ روز با شکایت از درد زایمانی با اورژانس ۱۱۵ سروآباد تماس میگیرند که بلافاصله با هماهنگیهای به عمل آمده اورژانس ۱۱۵ حسین آباد همراه ماما مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قلعه جی به روستای تفلی اعزام و پس از اقدامات لازم زایمان به صورت استریل در منزل ساعت ۹:۱۵ صبح صورت میگیرد.

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از حضور به موقع تیم فوریتهای پزشکی و مامای مرکز قلعه جی افزودند: پس از زایمان موفق این مادرباردار، ایشان به همراه نوزاد به بیمارستان شهید چمران سروآباد اعزام و به دلیل پایین بودن سن بارداری و با تشخیص متخصص کودکان بیمارستان شهید چمران، نوزاد جهت مراقبتهای ویژه به بیمارستان بعثت سنندج اعزام میشوند که خوشبختانه در ساعت ۱۰:۵۷ صبح نوزاد توسط اورژانس هوایی به بیمارستان بعثت سنندج اعزام میشوند. که خوشبختانه وضع عمومی نوزاد و مادر باردار پایدار اعلام گردیده است.

آدرس پیام رسان سروش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد @ muksarvabad
منبع: روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد