عمومی | دانشگاه امام صادق

دیدار رئیس دانشگاه با مدیران و کارکنان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعدی رئیس محترم دانشگاه، عصر روز شنبه ۲۹ دی ماه ۱۳۹۷ با حضور در معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، از نزدیک با کارکنان معاونت دیدار و به گفتگو پرداخت.
در این جلسه که با حضور معاون محترم، جناب آقای دکتر گودرزی و مدیران و کارکنان معاونت برگزار شد؛ ابتدا آقای دکتر گودرزی، خوشامدگویی مختصری داشته و سپس حاضرین در جلسه ضمن معرفی فعالیت‌های کاری، به بیان دغدغه‌های خود پرداختند.
در ادامه حجت الاسلام دکتر سعدی ضمن تشکر از زحمات و ارائه نظرات همکاران بیان داشت: سنخ کار آموزش سختی و اهمیت خاصی داشته و به نوعی پیشانی دانشگاه است. لذا در حکم انتصاب آقای دکتر گودرزی هم آمده است که باید روال‌ها تسهیل شود و همکاران نیز تکریم شوند. از شما عزیزان نیز درخواست دارم در برخوردها بیش از پیش با کرامت برخورد کنید و دانشجویان ما این رشد را احساس کنند.
همچنین رئیس دانشگاه در خصوص دغدغه‌ها و مطالبات صنفی همکاران آموزش نیز خاطر نشان کرد: مشکلات معیشتی کارکنان را بطور جدی دنبال می‌کنیم و البته کار سختی است؛ چرا که حجم مشکلات و مطالبات زیاد و در کنار آن مشکلات اقتصای کشور، بودجه ما را با محدودیت بیشتری مواجه کرده است؛ در این راستا در دیدار اخیر با آیت الله آملی نیز مشکلات معیشتی همکاران را منتقل کردم و ایشان نیز دستوراتی داده‌اند و نگاهشان حل مشکل است.
رئیس دانشگاه در این دیدار تاکید نمود: دلسوزی، اخلاص و تعهد همکاران را همه دیده‌اند و باید این موارد و همچنین مشکلات کاری خاص این معاونت، در جبران خدمات دیده شود.
حجت‌الاسلام دکتر سعدی در پایان جلسه مجدداً از زحمات همکاران معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و همراهی خانواده‌های ایشان تشکر کرد.