عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

برگزاری نشست هم اندیشی سرپرست دانشگاه با روسای بخش های درمانی مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم(ص)

نشست هم اندیشی سرپرست دانشگاه با هیئت عامل و روسای بخش های درمانی محتمع آموزشی و درمانی حضرت رسول (ص) برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی و درمانی حضرت رسول (ص) : صبح امروز ۹۷/۱۱/۴  دکتر جلیل کوهپایه زاده به همراه  اعضای هیئت رئیسه نشستی  را با هیئت عامل و روسای بخش های درمانی مجتمع برگزار نمودند.
ریاست دانشگاه هدف از برگزاری این  جلسات را ارتباط بیشتر و نزدیک و بی واسطه با مسئولین مراکز درمانی عنوان کرد و گفت : در این جلسات قصد داریم موضوعات مهم و مشکلات را از زبان صاحبان فرایند بشنویم و  مشکلات و نیازهای موجود را بررسی نموده تا با  همفکری و همکاری روسای بیمارستان ها و اعضای محترم هیئت علمی شاغل در این مراکز راهکارهای مناسبی  در جهت حل و فصل بهتر آن انتخاب کنیم.
در ادامه  ریاست دانشگاه  به موضوع بهروری،حفظ سرمایه و مدیریت مالی،تمرکز بر کسورات مالی و پرداخت مبتنی بر عملکرد اشاره کرد و افزود:  یک رئیس و مدیر موفق باید نگاه مدیریت اداری و مالی نیز داشته باشد و ما باید مدیریت مالی وآموزش های مالی را برای مدیران غیر مالی نیز برگزار کنیم.
وی مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم(ص) را بزرگترین بیمارستان جامعه دانشگاه علوم پزشکی ایران دانست و اظهار داشت :  طرح نظام سلامت با جدیت تمام  ادامه خواهد داشت و دانشگاه برنامه های خود را به سمت برون سپاری ها،مجازی سازی و حرکت به سمت کیفیت بهتر آموزش و پژوهش و همچنین بهره وری بهتر از منابع ادامه خواهد داد.
در ادامه ی این جلسه  دکتر ریاحی مدیرعامل مجتمع نیز ضمن خوش آمد گویی به رئیس و هیئت رئیسه ی دانشگاه چشم انداز و برنامه های مجتمع را بسیار رضایت بخش دانست وگفت با حمایت هایی که دانشگاه از این مجتمع مینماید  امیدواریم به سمت اهداف و برنامه هایی که در جهت بهبود و ارتقای مجتمع در نظر گرفته شده است  برویم .
وی افزود من دور نمای بسیار خوبی را برای مجتمع میبینم و امیدوارم بتوانیم دغدغه هایی را که دانشگاه نسبت به این مجتمع دارد را برطرف سازیم.
در پایان جلسه روسای بخش ها نیزه نظرات و مسائل مربوط به بخش های مربوطه ی خود را مطرح کرده و به بحث و تبادل نظر با مسئولین دانشگاه و مجتمع پرداختند.
عکس و خبر : تقی زاده