عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز

معاون درمان وزارت به همراه رییس و اعضای کمیسیون بهداشت مجلس از مراکز بهداشتی شهرستان میانه بازدید کرد

چهارشنبه سوم بهمن ماه، شهرستان میانه به همراه نماینده خود در مجلس شورای اسلامی، میزبان معاون وزیر، رییس و اعضاءکمیسیون بهداشت مجلس، رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی تبریز  بود. افتتاح مجتمع سلامت شهید فائقی شهرستان میانه اولین دستاورد این سفر بود که پس از استقبال گرم از این  هیئت انجام شد.
رییس و اعضای کمیسیون بهداشت مجلس به همراه معاون درمان وزارت بهداشت، همچنین از بیمارستان خاتم الانبیای میانه بازدید کردند. طی این بازدید که با همراهی دکتر صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و معاونین بهداشت و درمان و مدیر روابط عمومی این دانشگاه و جمعی از مسئولین استانی صورت گرفت، مرکز پیشگیری و تشخیص زود هنگام سرطان و بیماری های غیر واگیر در این بیمارستان نیز  افتتاح شد.
در نشستی صمیمانه که این هیئت به همراه خیرین در ساختمان فرمانداری این شهرستان داشتند  دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت ضمن پرثمر خواندن این سفر و تقدیر از زحمات و تلاشهای مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای ارتقاء شاخص های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و مشارکت خیرین اظهار کرد: من از تمام استانهای کشور بازدید کرده ام، دانشگاه علوم پزشکی تبریز از بهترینها بوده و اگر بگویم دکتر صومی بهترین است اغراق نکرده ام.
همچنین پورناجی مدیر عامل مجمع خیرین  سلامت استان در جلسه خیرین سلامت استان که با حضور دکتر شهریاری رییس این مجمع در ساختمان فرمانداری شهرستان میانه تشکیل شد بیان داشت: در زمان ریاست دکتر صومی بها دادن به خیرین به اوج خود رسیده و در بالاترین حد ممکن قرار گرفته است. این سفر با بدرقه میهمانان توسط نماینده مردم میانه و ریاست دانشگاه  پایان یافت.