عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

برگزاری نخستین استارتاپ ویکند نوآوری های دارویی کشور ( نوداک) در مشهد

رییس مرکز رشد واحد های فناور فرآورده های دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برگزاری نخستین استارتاپ ویکند نوآوری های دارویی کشور ( نوداک)  در مشهد خبر داد.

دکتر بیژن ملائکه در گفتگو با وب دا اظهار کرد: استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی (Experimental Educational) در سراسر دنیاست که در انتهای یک هفته برگزار می شود و دانشگاه علوم پزشکی مشهد  نخستین استارتاپ ویکند نوآوری های دارویی کشور ( نوداک) برگزار خواهد کرد.

وی گفت: این رویداد به همت مرکز رشد واحدهای فناور فرآورده های دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده داروسازی مشهد و گروه مشاورین اینوواتوس با حضور جمعی از بهترین اساتید داروسازی و کسب و کار برگزار می شود.

رییس مرکز رشد واحد های فناور فرآورده های دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: محورهای تخصصی این رویداد در زمینه داروسازی سنتی و داروهای گیاهی، فارماسیوتیکس،فرآورده های آرایشی بهداشتی ، نانو فناوری دارویی، سیستم های جدید دارورسانی ، بیوتکنولوژی دارویی،خدمات الکترونیک دارویی ،تولید مواد اولیه دارویی می باشد.

دکتر بیژن ملائکه  گفت:  این رویداد قرار است که با حضور جمعی از اساتید ، دانشجویان و علاقمندان حوزه کسب و کار در تاریخ یکم الی سوم اسفندماه در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شود.

وی از کلیه علاقه مندان به این برنامه دعوت کرد تا با حضور در این رویداد و ثبت ایده های خود، ضمن امکان استفاده از راهنمایی های اساتید حاضر در این رویداد در دو بعد فنی و تجاری، از بستر ایجاد شده برای محک زدن ایده هایشان بهره گیری نمایند.

وی اعلام نمود: علاقمندان به این استارتاپ می توانند  جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام  به  سایت رویداد www.swn۱.com مراجعه نمایند.

{jcomments on}