عمومی | دانشگاه علامه طباطبائی

انتصاب دکتر شالچی و تقدیر از دکتر ایرانزاده در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه



انتصاب دکتر شالچی و تقدیر از دکتر ایرانزاده در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

مراسم معارفه دکتر وحید شالچی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و تودیع دکتر نعمت الله ایرانزاده معاون سابق این حوزه با حضور رییس دانشگاه و معاونان ایشان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و نمایندگان انجمن‌های علمی و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه دوم دی ماه در حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم دکتر سلیمی رییس دانشگاه با تشکر از تلاش‌ها و خدمات نعمت الله ایرانزاده در دوره تصدی مسئولیت معاونت فرهنگی و اجتماعی، دکتر وحید شالچی را به سمت سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی جدید دانشگاه معرفی نمود.

دکتر سلیمی در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و خدمات ایرانزاده اظهار داشت: ایشان در طی دوره مسئولیتشان عملکردی کم نقص و تاثیر گذار داشتند و توانستند در حوزه اداری و اجرایی این بخش آرامش کاملی را حاکم نمایند. دقت مالی، صرفه جویی لازم و دقیق، دقت در اجرای مقررات و برقراری رابطه نزدیک با انجمن ها و کانون های دانشجویی از جمله مصادیق عملکرد قابل قبول و مثبت ایشان در این مدت بوده است که براساس آن شاهد رشد در شاخصه های فرهنگی و اجتماعی بوده ایم.

رئیس دانشگاه با اشاره به مفتخر بودن دکتر ایرانزاده به جانبازی دوره دفاع مقدس افزود: ایشان علیرغم مشکلات ناشی از جانبازی توانستند با ایجاد آرامش و با تعادل در همه بخش های این حوزه کمک جدی به دانشگاه نمایند. وی سپس از قبول مسئولیت ریاست دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی توسط دکتر ایرانزاده تقدیر کرده و در مسئولیت جدید برایشان آرزوی موفقیت کرد.

دکتر سلیمی در ادامه در معرفی دکتر شالچی گفت: ایشان در عین پختگی هنوز از مرحله جوانی عبور نکرده اند و با توجه به تخصص ایشان در حوزه علوم اجتماعی می توانند مقوله فرهنگ را به لحاظ علمی پیگیری کنند و جریان های فرهنگی در درون دانشگاه را بشناسند و با تمامی این جریان ها تعاملی سازنده داشته باشند. او با تشکر از قبول همکاری دکتر شالچی در حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه افزود: امیدوارم علیرغم تمامی پارادوکس های مختلفی که در حوزه فعالیت فرهنگی در دانشگاه با آن مواجه هستیم بتوانیم با کمک دکتر شالچی و همکارانشان این حوزه را به پیش بریم.

رئیس دانشگاه با اشاره به دغدغه ها و شناختی که دکتر شالچی از حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دارند افزود: امیدوارم با حضور ایشان، معاونت فرهنگی در پناه ساحل آرامشی که دکتر ایرانزاده آن را در مدت مسئولیتش برقرار نموده است پله های پیشرفت و ترقی را طی نماید.

چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ شماره خبر: ۸۰۱۱ بازدید: ۵۵ نسخه چاپی


لیست اخبار >>