عمومی | واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

اطلاعیه فرآیند ثبت نام قبولی های نیمسال دوم

اطلاعیه ثبت نام اینترنتی

ضمن عرض خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما عزیزان، به اطلاع می رساند برای شروع فرآیند ثبت نام اینترنتی، در مرحله اول لازم است جهت بارگذاری مدارک، از تاریخ ۰۸/۱۱/۱۳۹۷ ساعت ۰۰/۱۰ لغایت ۱۱/۱۱/۱۳۹۷ ساعت ۰۰/۱۷ از طریق سامانه ثبت نام الکترونیکی به آدرس http://reg.iauec.ac.ir اقدام لازم به عمل آید.

لذا ضروری است پذیرفته شدگان محترم قبل از هر اقدام راهنمای ثبت نام الکترونیکی را به طور کامل مطالعه و سپس مراحل ثبت نام اینترنتی را مطابق دستورالعمل آغاز نمایند.

لازم به ذکر است شروع کلاس های آنلاین بلافاصله پس از ثبت نام می باشد.

* پذیرفته شدگان محترم حتماً با توجه به به اطلاعیه تکمیل مدارک فیزیکی که در تاریخ ۱۳/۱۱/۱۳۹۷ اطلاع رسانی خواهد شد، جهت تکمیل فرآیند ثبت نام، اقدام لازم مبذول فرمائید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی به شرح زیر می باشد:

۱- عکس پرسنلی ۴*۳ جهت درج در کارت دانشجویی (حداکثر حجم  KB۳۰)

* عکس ارسالی به صورت تمام رخ، زمینه سفید و با رعایت شئونات اسلامی ارسال گردد.

۲- پشت و روی کارت ملی (حداکثر حجم  KB۱۰۰)

۳- همه صفحات شناسنامه (حداکثر حجم  KB۱۰۰)

۴- پشت و روی مدرک نظام وظیفه (حداکثر حجم  KB۱۰۰)

* پذیرفته شدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و معافیت نظام وظیفه می باشند، می بایست بعد از انجام ثبت نام       اینترنتی ، جهت دریافت برگه معافیت تحصیلی و مراجعه به پلیس ۱۰+، از تاریخ ۰۹/۱۱/۱۳۹۷ لغایت ۱۱/۱۱/۱۳۹۷ با به همراه داشتن مدارک مذکور به اداره ثبت نام به آدرس: تهران خیابان پاسداران خیابان نیستان ۸ تقاطع خیابان رام و نیستان ۹ پلاک ۵ حضورا مراجعه نمایند. لازم به ذکر است تاریخ مذکور تمدید نخواهد شد.

۵- آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی موقت تحصیلی (حداکثر حجم  KB۱۵۰)

۶- درصورتیکه متقاضی استفاده از سهمیه شاهد، جانباز بالای %۲۵ و آزاده هستید، بارگذاری تصویر مدارک الزامی می باشد.

* پشت و روی کارت بنیاد شهید (حداکثر حجم  KB۱۰۰)

۷- دانشجویانی که متقاضی استفاده از سهمیه بهزیستی می­باشند، حتما باید نامه بهزیستی را بارگذاری نمایند. (حداکثر حجم  KB۱۰۰)

۸- ریز نمرات (حداکثر حجم  KB۲۰۰)

* برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد جهت تطبیق دروس پیش نیاز توسط مدیر گروه آموزشی، ارسال ریزنمرات ضروری است و در صورت عدم ارسال ریز نمرات کلیه دروس پیش نیاز در ترم اول برای دانشجو انتخاب واحد خواهد شد.

* لطفا به اطلاعیه های بعدی ثبت نام نیز توجه کامل مبذول فرمائید.