عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

قهرمانی تیم تیراندازی آقایان دانشگاه در مسابقات کارکنان دولت استان تهران

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، مسابقات تیراندازی کارکنان دولت در سال ۹۷ با حضور تیم هایی از وزارتخانه ها و سازمان های مختلف دولتی استان تهران روز دوشنبه ۱ بهمن ماه در سالن تیراندازی فرهنگسرای خاوران برگزار و ورزشکاران دانشگاه در مجموع با کسب ۶۳۱ امتیاز بر سکوی نخست این رقابت ها ایستادند و تیم های بانک مرکزی الف با کسب ۶۰۲ و مرکز اورژانس تهران با ۵۹۳ امتیاز مقام های دوم و سوم این رقابت ها را بدست آوردند.
در این مسابقات و در ماده تپانچه، مهدی جعفری با کسب ۱۷۴ امتیاز مدال طلای این ماده را از آن خود کرد و محمد فتاحی با کسب ۱۶۶ امتیاز مدال برنز انفرادی این ماده را بدست آورد که در مجموع، تیم تیراندازی با تپانچه مقام اول تیمی این ماده را از آن خود کرد.
همچنین در ماده تیراندازی با تفنگ، دکتر حسن عجم با کسب امتیاز ۱۵۲ مدال برنز و دکتر علیرضا محمدزاده با کسب ۱۳۹ امتیاز عنوان چهارم انفرادی را از آن خود کردند و در مجموع تیم تیراندازی با تفنگ دانشگاه مقام اول تیمی در این ماده را بدست آورد.
توضیح اینکه، اعضای تیم تیراندازی دانشگاه را دکتر حسن عجم از معاونت بهداشت، دکتر علیرضا محمدزاده از بیمارستان امام خمینی (ره)، مهدی جعفری از دانشکده بهداشت و محمد فتاحی از معاونت غذا و دارو تشکیل داده و محمد علیپور مربیگری و حسین صارمی سرپرستی تیم را در این مسابقات بر عهده داشتند.

خبرنگار: معصومه فتحعلی زاده
عکاس: سیده کاملیا داودزاده