عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد

برگزاری کارگاه های مدیران مدارس سما مفید بوده است

سرپرست سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی
برگزاری کارگاه های مدیران مدارس سما مفید بوده است
سرپرست سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری موفق کارگاه های ویژه مدیران مدارس سما خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی: دکترعلیرضا منظری توکلی سرپرست سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز در مراسم گردهمایی و کارگاه آموزشی مدیران مدارس متوسطه دوره اول سما کشور درمحل بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی ؛ هدف از برگزاری این دوره را رهبری آموزش، تحول در آموزش، استفاده از سبک های نوین و متدهای علمی برای ارتقاء مدیران وآشنایی آنها با فنون روزآمد و آموزشی بیان کرد.
دکتر منظری توکلی به برگزاری موفق دوره های برگزار شده  ویژه مدیران مدارس نمونه اشاره کرد و گفت: در همین راستا دوره آموزشی تشکیلاتی مدیران مدارس سما کل کشور (پیش دبستانی، دبستان ، دوره اول و دوم متوسطه) در قالب سه دوره سه روز  درکنار مضجع شریف امام رضا(ع) در حال برگزاری است.
وی از تولیت آستان قدس رضوی، بنیاد پژوهشهای آستان قدس رضوی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در برگزاری این دوره های آموزشی تشکر و قدردانی کرد.
دکتر علی سروری مجد رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم خطاب به مدیران سما اظهار داشت: برگزاری گردهمایی و دوره های آموزشی در کنار مرقد امام رضا (ع) باعث بهره مندی از انوار قدسی این امام همام می شود.
وی از برگزاری برنامه های علمی فرهنگی در مشهد اظهار خرسندی کرد و گفت: امیدوارم با  الهام از آموزه های رضوی و تعالیم الهی این دوره چراغ راهی برای رسیدن به اهداف عالیه دانشگاه باشد.