عمومی | سیویلیکا

کارگاه آموزشی بسته بندی ویژه مدیران و کارشناسان ارشد تصمیم گیر در حوزه بسته بندی محصولات ایرانی

- چگونگی تعیین مسیر برند به دیدگاه ما اطمینان و قدرت می بخشد
-قدرت برند و تاثیر آن بر توسعه محصول، بازاریابی و سرمایه گذاری
-در حوزه بسته بندی کجا هستیم و به کجا خواهیم رفت؟
و ...

***

سرکار خانم مهندس اسفرجانی، مشاور خلاق ارتباطات و تبلیغات با تخصص برنامه ریزی برند،طراحی، بسته بندی و بازاریابی است. او با تجربه ای عمیق و با اندوخته ای غنی از دانش تبلیغات و ارتباطات، نامی آشنا و موثر در بازار حرفه ای وپیچیده ی امروز ایران است. او راوی داستانهای به یادماندنی برندهای تیزهوشی است که به راز قدرت ارتباطات در راهبری اهداف خود پی برده اند. برندهایی چون لیپتون، سیگنال، تتراپک، روغن موتور کاسترول، زعفران -سحرخیز، فومن شیمی و چای گلستان، از قهرمانان داستانهای او هستند. شهرزاد اسفرجانی در حوزه ی ارتباطات یک استراتژیست خلاق است، او طراح و راهبر سرنوشت برند شماست. سابقه ی ایشان در جامعه تبلیغات ایران به همان روشنی که شرح خواهیم داد قابل پیگیری و اثبات است.