عمومی | دانشگاه تبریز

دکتر حسین زاده مدیرکل حراست دانشگاه تبریز شد

دکتر محمدرضا حسین زاده استاد گروه علوم زمین دانشکده علوم طبیعی به عنوان مدیرکل جدید حراست دانشگاه تبریز معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، با حکم دکتر میر رضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز دکتر محمدرضا حسین زاده به عنوان مدیرکل جدید حراست دانشگاه تبریز منصوب شد.

در این حکم آمده است: به استناد حکم شماره ۱/۹۷/۴۳۲۹۲ مورخ یک بهمن سال جاری رئیس مرکز حراست وزارت متبوع و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده و مراتب تعهد جناب عالی، به موجب این حکم و با حفظ پست سازمانی و سمت آموزشی و اجرایی به عنوان مشاور رئیس و سرپرست مدیریت حراست دانشگاه منصوب می شوید. امید است با بهره گیری از تجارب ارزشمند خود در مدیریت های قبلی و هم فکری و همراهی همکاران آن واحد و قاطبه اساتید و کارکنان، در انجام وظایف محوله و توسعه فضای ایمن و سالم در دانشگاه موفق و موید باشید.

دکتر محمدرضا حسین زاده استاد گروه علوم زمین دانشکده علوم طبیعی است و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز، رئیس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان آذربایجان شرقی، مدیریت جذب استان آذربایجان شرقی، معاونت آموزشی دانشکده علوم طبیعی، چاپ ۶۵ مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارایه بیش از۸۰ مقاله در همایش های ملی و بین المللی و اجرای ۹ طرح تحقیقاتی برون دانشگاهی از جمله سوابق علمی و اجرایی وی است.

یادآور می شود: مرحوم دکتر محمد رضا نیکجو، استاد دانشکده جغرافیا و برنامه ریزی دانشگاه تبریز پیش از این سمت را برعهده داشت.