عمومی | موسسه آموزش عالی امام جواد

اتمام امتحانات پایان‌ترم نیمسال اول تحصیلی ۹۸-۹۷

«مدیر واحد آموزش» دانشگاه، از اتمام امتحانات پایان‌ترم نیمسال اول تحصیلی ۹۸-۹۷ در روز یکشنبه مورخ ۳۰ دی‌ماه خبر داد.


آقای دکتر حاجی‌مرادی «مدیر واحد آموزش» دانشگاه، طی مصاحبه‌ با واحد روابط عمومی، از برگزاری امتحانات پایان‌ترم نیمسال اول تحصیلی ۹۸-۹۷ طی ۱۵ روز کاری و اتمام آن در روز یکشنبه مورخ ۳۰ دی‌ماه خبر داد. وی ضمن اشاره به برگزاری تعداد ۵۱۰ جلسه امتحان به صورت سه جلسه در هر روز، خاطر نشان کرد در شلوغ‌ترین روز ۹۲۹ نفر/امتحان و در مجموع ۸۸۳۹ نفر/امتحان برگزار شده است.
دکتر حاجی‌مرادی اذعان کرد به دلیل تعدد جلسات، علاوه بر سالن امتحانات و نمازخانه، ۱۲ کلاس درس و کارگاه نیز در این راستا استفاده شده است. همچنین تعداد کل مراقبین در بازه امتحانات به ۳۴۵ نفر/امتحان شامل کارشناسان واحد آموزش و گروه‌های آموزشی، خانم هاشمی‌پور «کارشناس حراست»، آقای رادپور «ناظر امور کلاس‌ها» و چهار نفر «دعوت شده از بیرون» رسید.
دکتر حاجی‌مرادی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به تاکید دانشگاه بر حضور اساتید در جلسات امتحان، افزود حدود ۸۰% از اساتید در جلسه امتحانات خود حضور داشته‌اند که این میزان مشارکت، نسبت به نیمسال گذشته رشد داشته است.
وی در پایان، پیشنهاد واحد آموزش مبنی بر چاپ برگه‌های پاسخ امتحانی در قطع A۴، را راهکاری مناسب جهت صرفه‌جویی در مصرف کاغذ دانست و ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان، از تلاش کلیه همکاران در برگزاری بی‌نقص امتحانات نیمسال اول تحصیلی ۹۸-۹۷ قدردانی کرد.