عمومی | دانشگاه فرهنگیان

انتصاب دکتر مجید محمدی به عنوان سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه

مراسم معارفه دکتر مجید محمدی و تودیع و تکریم دکتر فرزاد امیری در روز دوشنبه ۱ بهمن ماه ۱۳۹۷ با حضور دکتر طاهری نیا معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان، روسای دانشگاه ها و مدیران کل برخی ادارات استان و نیز همراهی نماینده مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیران نواحی، نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجومعلمان در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) پردیس های استانی برگزار شد.

دکتر طاهری نیا در این مراسم با اشاره به مولفه های مدیریت دانشگاهی در دنیای امروز؛  مدیریت موفق را مدیریت نوآورانه، مسلط و مجرب دانست و افزود: پژوهش محوری در مدیریت، انعطاف پذیری در مدیریت آکادمیک، آزادی در مدیریت دانشگاهی و وجود منابع مالی ازمولفه های مدیریت اکادمیک است.

وی همچنین با تبیین  مدیریت با دغدغه علمی، مدیریت محققانه و با مطالعه، مدیریت مشارکتی، مدیریت منعطفِ عالمانه خاطر نشان کرد: رویکرد تربیت محور ویژگی اصلی مدیریت در دانشگاه فرهنگیان  و آفت علم  سیاست زدگی و تجارت پیشگی است.
دکتر طاهری نیا در پایان از مدیریت سابق دانشگاه به پاس زحمات چندساله تشکر و قدردانی و برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه، دراین  جلسه دکتر فرزاد امیری ضمن خیرمقدم به مدعوین به بیان گزارشی جامع از اقدامات صورت گرفته در سال های مدیریت خود در دانشگاه پرداخت.
دکتر امیری خود را مدیون دانشگاه فرهنگیان دانست و گفت : دانشگاه فرهنگیان خانه همه ماست و من خود را موظف میدانم تمام تلاش خودم را برای حل مشکلات و همکاری با مدیریت جدید دکتر مجید محمدی داشته باشم و عهد می بندم با تمام توان پشتیبان ایشان باشم.

در ادامه جلسه حجت الاسلام صاحب الامری نماینده نهاد مقام معظم رهبری از تلاش های چند ساله دکتر امیری تشکر و قدردانی کرد و ویژگی بارز دکتر امیری را اخلاق نیکو و برخورد خوب ایشان دانست.

دکتر محمدی سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان با تشکر و قدردانی از مسئولین کشوری و استانی و دانشگاه فرهنگیان  به بیان نکاتی  در تبیین جایگاه تعلیم و تربیت پرداخت.
محمدی برجسته ترین وجه نعمات الهی را با توجه با آیات وحی در واژه منت دانسته و با توجه به آیات قران کریم سه مصداق منت الهی بر بندگان را در نعمت ایمان، نعمت حضور امام زمان (عج) و حکومت مستضعفین و نعمت ارسال پیامبران برای تعلیم و تربیت اشاره کرد.

وی تربیت را مقدم بر تعلیم دانست و دانشگاه فرهنگیان را محل اصلی تربیت در آموزش و پرورش معرفی کرد و گفت: دانشگاه فرهنگیان باید سرآمد همه دانشگاه ها باشد.

در ادامه دکتر محمدی ابراز امیدواری کرد: با کمک همه گامی در راه تعلیم و تربیت بردارم و خدمت گزار باشم.

شایان ذکر است دراین  مراسم لوح سپاس و قدردانی از دکتر امیری قرائت و هدایایی از طرف سازمان مرکزی، دکتر خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان توسط دکتر طاهری نیا معاون  پژوهش و فناوری به ایشان اهدا شد.