عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

۲ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف زنجیره ای سه خودروی پژو ۴۰۵ سایپا و پیکان


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی تصادف ۳ خودرو پژو ۴۰۵ سایپا و پیکان در جاده بابامیدان به یاسوج واقع در دشتروم  پل تنگاری ۲ نفر از سرنشینان پیکان کشته و ۲ نفر به شدت مصدوم شدند.

به گزارش روابط عمومی اورژانس استان؛ جلال پوران فرد با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۴ و ۳۱ دقیقه امروز (دوشنبه ۱ بهمن ۹۷) در تنگاری به وقوع پیوست افزود: متاسفانه بر اثر این سانحه دلخراش ۲نفر از هموطنانمان در دم جان باخت و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه با اعلام این خبر به مرکز ارتباطات یاسوج بلافاصله دو آمبولانس از دشت روم و سپیدار به محل حادثه اعزام شد ادامه داد: به علت شدت حادثه به خودروی پیکان متاسفانه یک خانم و یک آقا قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در دم جان باخته بودند و ۲ سرنشین دیگر پیکان که یک کودک ۴ ساله و یک خانم ۵۰ ساله بودند توسط ۲ کد آمبولانس اورژانس سپیدار و دشت روم به بیمارستان  شهید بهشتی انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: وضعیت یکی از مصدومان (کودک  ۴)  نامطلوب بود که با تلاش پرسنل اورژانس وکادر بیمارستان رو به بهبود است.

پوران فرد ضمن تقدیر از تکنسین آقای لشکری که قبل از رسیدن آمبولانس با لباس شخصی در صحنه به مصدومان خدمات رسانی نمود، خاطر نشان کرد: علت تصادف توسط کارشناسان راهور در حال بررسی است.۵