عمومی | دانشگاه فرهنگیان

تهیه و تدوین محتوای آموزشی اولین کارگاه بهسازی و توانمندسازی استادان گروه آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان

برای اولین بار، با تلاش مدیریت بهسازی منابع انسانی دانشگاه، مجموعه کامل فیلم آموزشی با عنوان «برنامه ریزی درسی در آموزش شیمی» مربوط به «کارگاه بهسازی و توانمندسازی اعضای هیات علمی گروه آموزش شیمی» ، در قالب ۵ دی وی دی آماده ارسال به تمامی استانهای کشور می باشد. در این کارگاه که از تاریخ ۱ لغایت ۵ مرداد ۱۳۹۷ به میزبانی مدیریت امور پردیس های استان اردبیل برگزار شد، به موضوعات اساسی مبحث برنامه ریزی درسی در آموزش شیمی مانند « دیدگاه ها، ساختار و اجزای برنامه درسی» ، « روشهای تازه تدریس شیمی با تاکید بر روش های بافتار و کاوشگری هدایت شده فرایندگر» ، «مبانی و روش های ارزشیابی در آموزش شیمی» و «طراحی و تولید یک برنامه درسی کوچک» پرداخته شده است.

تهیه و تدوین محتوای آموزشی این کارگاه، با استفاده از ظرفیت های داخلی دانشگاه فرهنگیان و با مشارکت همکاران فنی مدیریت امور پردیس های استان اردبیل و آقای بهزاد غلامی که از دانش آموختگان رشته آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان می باشد، انجام شده است.

دکتر روشندل  معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی اظهار کرد: مدیریت بهسازی منابع انسانی در نظر دارد با هدف عدالت محوری ، حمایت از مدرسان و اعضای هیات علمی سراسرکشور ، همچنین جلوگیری از هدررفت سرمایه ؛ محتوای آموزشی کارگاه های آموزشی خود را برای استفاده در نشست ها و کارگاه های استانی و حل مشکلات آموزشی استادان و دانشجومعلمان، در اختیار مدیریت امور پردیس های استان های سراسر کشور، قرار دهد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی از برگزاری سه کارگاه بهسازی و توانمندسازی برای «کارشناسان آزمایشگاه»، «اعضای هیات علمی گروه روانشناسی» و «استادان علوم تجربی» در بهمن و اسفند ۱۳۹۷ خبر داد.

جهت دریافت کلیپ معرفی «کارگاه بهسازی و توانمندسازی اعضای هیات علمی گروه آموزش شیمی» اینجا کلیک نمایید.