عمومی | بنیاد ملی نخبگان

مهلت ثبت‌نام در جشنواره ایده‌های برتر مدیریت‌شهری تمدید شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی اختراع‌های برگزیده و تسهیل در مسیر آنها به منظور رسیدن به محصولی دانش‌بنیان و تکمیل چرخه نوآوری و تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت، پنجمین جشنواره ایده­های برتر و اختراعات مدیریت شهری در قالب ۸ محور، به همت بنیاد ملی نخبگان، بنیاد نخبگان آذربایجان‌شرقی و شهرداری تبریز، برگزار می‌شود.

عمران شهری؛ معماری و شهرسازی و سیمامنظر شهری؛ ایمنی، سلامت و محیط‌زیست؛ گردشگری، بافت تاریخی و میراث ماندگار؛ اقتصاد شهری و اقتصاد مدیریت شهری؛ فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی؛ مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک‌شهری؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه، محورهای هشت‌گانه این جشنواره هستند.

جشنواره ایده‌های برتر و اختراعات مدیریت شهری با همکاری دانشگاه‌های علوم‌پزشکی تبریز، تبریز، صنعتی سهند تبریز، شهید مدنی آذربایجان، آزاد اسلامی تبریز و جامع علمی-کاربردی استان آذربایجان‌شرقی، در دو بخش اختراعات و ایده، اوایل اسفندماه برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، علاقمندان می‌توانند تا ۲۰ بهمن‌ماه با مراجعه به سامانه sabtenam.bmn.ir برای حضور در این جشنواره ثبت‌نام کنند.