عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز

از سوی ستاد اقامه نماز آذربایجانشرقی :



مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز از سوی ستاد اقامه نماز به عنوان دستگاه اجرایی شایسته تقدیر وبژه  شناخته شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز از سوی ستاد اقامه نماز به عنوان دستگاه اجرایی شایسته تقدیر ویژه  شناخته شده است.
حجت‌الاسلام دکتر یوسف خیری در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: ادارات و دانشگاه‌های مختلف همه ساله از سوی ستاد اقامه نماز بررسی می‌شوند. تعداد نمازخانه، نمازگزاران، جلسات و امکانات نمازخانه ها از جمله شاخص‌های ارزیابی در ستاد اقامه نماز به شمار می‌آیند که با در نظر گرفتن تمامی این شاخص‌ها دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان دستگاه اجرایی شایسته تقدیرویژه  شناخته شد.
وی در ادامه با اشاره به با اشاره به اینکه درصد موفقیت دانشگاه در سال ۱۳۹۶ در بررسی شاخصها توسط ارزیابان ۹۰/۷ بوده است گفت : تجهیز و تعمیر سایر نمازخانه‌ها، برگزاری کارگاه‌های مختلف، افزایش تعداد نمازگزاران و شرکت کنندگان از برنامه‌های آتی ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی تبریز به شمار می‌آیند.