عمومی | دانشگاه رازی

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه رازی، شرکت کارت اعتباری ایرانیان و پست بانک کرمانشاه

تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه میان دانشگاه رازی، پست بانک کرمانشاه و شرکت کارت اعتباری ایرانیان با هدف ارائه خدمات لویالتی و کارت اعتباری (شهروند کارت) به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه میان دانشگاه رازی، پست بانک کرمانشاه و شرکت کارت اعتباری ایرانیان با هدف ارائه خدمات لویالتی و کارت اعتباری (شهروند کارت)، روز شنبه بیست‌ونهم دی ماه ۱۳۹۷ به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه با محوریت ارائه خدمات کارت اعتباری (شهروند کارت) برای کارکنان معرفی شده از جانب دانشگاه رازی که از سوی بانک اعتبارسنجی شده‌اند به امضا رسید، به نحوی که دارندگان این کارت امکان خرید کالا و خدمات را به‌صورت تخفیفی، اعتباری و اقساطی از پذیرندگان طرف تفاهم‌نامه ایرانیان و پست بانک را داشته باشند.

دکتر جمال فتح الهی معاون اداری مالی دانشگاه رازی در این جلسه اظهار داشت: ان‌شاءالله امضای این تفاهم‌نامه زمینه‌ای جهت فرهنگ‌سازی برای استفاده از خدمات الکترونیک خواهد بود.

در ادامه محسن اخلاقی مدیر پست بانک استان کرمانشاه اظهار داشت: ارائه خدمات "شهروندکارت"برای اولین بار در استان کرمانشاه صورت می‌گیرد و در این راستا مفتخر به ارائه خدماتی شایسته به دانشگاه رازی و سایر دستگاه‌های اجرایی دولتی هستیم.

وی بیان کرد: شهروندکارت مانند مسترکارت و ویزاکارت است، شاید ۳۰ تا ۴۰ درصد پرداختی در اروپا و آمریکا از طریق این کارت‌های اعتباری انجام می‌شود، پست‌بانک استان به‌عنوان بانک عامل حوزه
IT و ICT کشور که زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، با همکاری شرکت کارت اعتباری ایرانیان که از شرکت‌های موفق در این حوزه است، آماده ارائه خدمات شهروندکارت می‌باشد.

اخلاقی همچنین گفت: بستر لازم برای ارائه خدمات شهروندکارت فراهم می‌باشد و تست‌های لازم نیز انجام شده و به‌صورت رسمی آغاز به کار نموده است.

در ادامه مهدی چهری مسئول نمایندگی کارت اعتباری ایرانیان استان کرمانشاه اظهار داشت: این پروژه با افتخار برای اولین بار در سطح کشور، در استان کرمانشاه به‌صورت رسمی آغاز به کار کرد و خدمتی شایسته در راستای دولت الکترونیک و اهداف اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: "شهروند کارت" مشابه کارت‌های اعتباری بِرند دنیا مانند ویزاکارت و مسترکارت است، برندهایی که به واسطه تحریم‌ها، مردم ما از آنها محروم هستند.

چهری بیان کرد: شهروند کارت با توجه به اعتبارسنجی افراد و سپردن وثایق لازم با مبالغ متغیر صادر می‌شود و دارنده آن می‌تواند تا سقف مبلغ اعتبار از مراکز طرف تفاهم نامه استفاده نماید.