عمومی | بنیاد ملی نخبگان

فصلنامه ایدوکا؛ گامی برای فرهنگ‌سازی در عرصه نخبگانی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای گسترش فضای نخبگانی و توسعه فرهنگ علم و فناوری، فصلنامه ایدوکا با تاکید برتقویت زیست‌بوم کارآفرینی در دانشگاه‌های لرستان، به همت بنیاد نخبگان استان منتشر می‌شود.

حمزه امیری؛ رئیس بنیاد نخبگان لرستان با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در عرصه نخبگانی، گفت: ایدوکا مجله‌ای است که به همت بنیاد نخبگان استان و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان منتشر می‌شود.

وی ایجاد زیست‌بوم کارآفرینی و رونق استارت‌آپ‌ها را از اهداف مهم این نشریه برشمرد و افزود: این مجله در مدت کمی توانست نقش بسزایی در توسعه فرهنگ علم و فناوری در استان داشته باشد و مورد تقدیر معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز قرار گرفت.

امیری حضور فعال در حوزه استارت‌آپ‌ها را یکی از اولویت‌های امروز جامعه دانشگاهی دانست و اظهار داشت: فصلنامه ایدوکا مجله‌ای با رویکرد علمی _ فرهنگی _ خبری و تحلیلی است که به منظور ارتقای سطح دانش علمی و فنی مستعدان‌برتر، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، سهولت مبادله علمی بین آنان, معرفی پیشرفت‌های عمده در زمینه‌های مختلف کارآفرینی و ایجاد ارتباط میان دانشجویان و کارشناسان، منتشر می‌شود.

لازم به ذکر است، شماره دوم فصلنامه ایدوکا در زمستان ۹۷ منتشر می‌شود.