مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

برگزاری " IT Weekend ۵ " در دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش روابط عمومی، دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز تحقیقات و مخابرات کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای در حال برگزاری پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف ( IT Weekend ۵ ) است.
ثبت نام در پنجمین جشنواره فناوری ITEEKEND ۵ آغاز شده است و این رویداد علمی، روز ۴ بهمن ماه سال جاری و در محل باشگاه کسب و کار دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

چهار دوره پیشین این رویداد با حضور پرشور علاقه‌مندان به مباحث روز دنیای فناوری اطلاعات و سخنرانان برجسته در در این حوزه و در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در پنجمین جشنواره فناوری ITEEKEND ۵ افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان‌های موفقیت و شکست‌های خود را در غالب سخنرانی های کوتاه برای مخاطبین مطرح می کنند. سخنرانی ها به سبک کنفرانس‌های TEDx انجام شده و پس از اتمام رویداد در غالب کلیپ‌های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس‌های اشتراک ویدئو و شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته می‌شوند.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی جشنواره به آدرس http://itweekend.ir مراجعه نمایند.