عمومی | دانشگاه تهران

همایش آشنایی دهیاران با فناوری‌های نوین در کسب و کار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به‌نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه، همایش آموزشی کسب و کار روستایی به منظور آشنایی دهیاران با فناوری‌های نوین در کسب و کار ۲۳ دی ۱۳۹۷، با همکاری شرکت دانش بنیان «سرزمین هوشمند» برگزار شد.
دکتر عباس زارعی هنزکی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: «هدف از برگزاری این همایش آشنایی بیشتر دهیاران با فناوری‌های نوین به منظور توسعه کسب و کار روستایی و همچنین فرایند تبدیل ایده به طرح صنعتی تجاری و ایجاد کسب و کار بوده است».
دکتر زارعی با اشاره به حضور فعال دبیرخانه دائمی به منظور جمع‌‌آوری ایده‌ها افزود: «برگزاری نشست‌هایی به منظور ارائه این ایده‌ها در پارک علم و فناوری از جمله وظایف این دبیرخانه است و به ایده‌هایی که قابلیت صنعتی شدن داشته باشند فضای فعالیت و همچنین مبالغی پرداخت می‌شود تا پس از حدود ۴ ماه ایده‌ها بررسی و آن دسته از ایده‌ها که مفهوم اصلی ایده مشخص و قابلیت سرمایه‌گذاری داشته باشند به سرمایه گذاران معرفی می‌شود».
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: «ایده‌ها با کمک‌ها و تسهیلات مالی و همچنین مشاوره‌های لازم امکان صنعتی‌‌شدن، تجاری‌شدن و در نهایت ایجاد کسب و کار و اشتغال‌زایی را پیدا خواهند کرد».