عمومی | بنیاد ملی نخبگان

اطلاعیه/ ثبت‌­نام برای بهره‌­مندی از کمک­ هزینه عزیمت به عتبات عالیات

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به اطلاع می­ رساند بنیاد ملی نخبگان در راستای اجرای برنامه­ های فرهنگی خود قصد دارد در سال جاری کمک­ هزینه عزیمت به عتبات عالیات را به تعدادی از دانشجویان مشمول پشتیبانی تحصیلی بنیاد در سال تحصیلی جاری پرداخت کند.

در این خصوص توجه به نکات زیر ضروری است:

  1. مبلغ این کمک ­هزینه به ازای هر مشمول، حداکثر پانزده میلیون ریال است که در صورت همراهی همسر در سفر، به حداکثر بیست میلیون ریال افزایش خواهد یافت.

  2. این کمک ­هزینه به افرادی پرداخت می­  شود که در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ مشمول بهره ­مندی از تسهیلات دانشجویی بنیاد ملی نخبگان هستند و پیش­تر از تسهیلات بنیاد برای سفر عمره مفرده یا عتبات عالیات بهره مند نشده ­اند.

  3. با توجه به محدودیت بودجه، ظرفیت بهره ­مندی از این تسهیلات محدود است؛ از این رو مشمولان این کمک­ هزینه پس از ثبت نام، از طریق قرعه­ کشی انتخاب خواهند شد.

  4. هر یک از مشمولان شرایط، برای درخواست بهره­ مندی از این تسهیلات، لازم است از اول تا پنجم بهمن ماه سال جاری، پس از ورود به سامانه سینا به نشانی Sina.bmn.ir درخواست بهره­ مندی از اعتبار اعزام به عتبات عالیات را در بخش ثبت درخواست > جایزه­ های فرهنگی ثبت کنند. در این مرحله نیاز به درج مستندات هزینه­ کرد نیست و در مراحل بعدی، مدارک هزینه­ کرد، از طریق سامانه دریافت خواهد شد.

  5. در سال جاری بنیاد کاروانی برای اعزام به عتبات عالیات نخواهد داشت و متقاضیان می­ توانند از طریق کاروان­ های اعزامی دانشگاه­ ها یا سایر کاروان­ های تحت نظارت مستقیم سازمان حج و زیارت، عزیمت و کمک هزینه خود را از بنیاد دریافت کنند.