عمومی | دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

ضرورت انجام اقدامات موثر درراه اعتلای بیشتر فهم قرآنی در سطح جامعه ودانشگاه


مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: اهتمام در حوزه فعالیت های دینی و قرآنی می تواند اثرات مستقیم و غیرمستقیم خوبی درجامعه و دانشگاه ها داشته باشد.

به گزارش وبدا / دکتر حافظ حیدری در دیدار با مسئولین دانشکده علوم قرآنی سبزوار ضمن تشریح ومعرفی فعالیت های قرآنی دانشگاه اظهار کرد:زندگی ما باید رنگ و بوی قرآنی داشته باشد وهرچه بیشتر تلاش کنیم که این برنامه ها رونق بیشتری داشته باشند وگام اساسی درراه اعتلای بیشتر فهم قرآنی در سطح جامعه ودانشگاه ها برداشته شود.

وی افزود: اعتقاد داریم اهتمام در حوزه فعالیت های دینی و قرآنی می تواند اثرات مستقیم و غیرمستقیم خوبی در دانشگاه ها داشته باشد.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به موفقیت های اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه در کسب رتبه های کشوری و ملی اضافه کرد: با توجه به حضور و مشارکت اساتید،کارکنان و دانشجویا در جشنواره های قرآنی ،وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی ما این است که هرچه بیشتر تلاش نماییم تا این برنامه ها رونق بیشتری داشته باشند.

دکتر حیدری ضمن اعلام آمادگی حوزه فرهنگی در زمینه همکاری با دانشکده علوم قرآنی سبزوار،خاطرنشان کرد: امیداست تا با برگزاری برنامه ها و نشست ها مشترک بتوان به ارتقای سطح قرآنی و فرهنگی در دو دانشگاه اقدامات موثری برداشته شود.