عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود

بیست و یکمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد+جزئیات مصوبات

به ریاست دکتر ولایتی:
بیست و یکمین جلسه هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر ولایتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بیست و یکمین جلسه هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی سه شنبه ۲۵ دی ماه به ریاست دکتر ولایتی و با حضور اعضاء برگزار شد .

در این جلسه ضمن بررسی ابعاد سانحه مصیبت بار واژگونی اتوبوس دانشجویان واحد علوم و تحقیقات، درباره روش های پیشگیری از حوادث مشابه و ضرورت ایمن سازی مراکز آموزشی، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در ادامه این جلسه، اعضا در خصوص نتایج گزارش حسابرسی مفید راهبر از دانشگاه آزاد اسلامی از سال های منتهی به ۱۳۹۵ جمع بندی و تصمیم گیری کردند .

بر اساس گزارش مفید راهبر عملکرد برخی از واحدها و مراکز دانشگاهی تا سال منتهی به ۱۳۹۵ مشروط و برخی واحدها و مراکز دیگر به دلیل کثرت ابهامات و اشکالات مالی و اداری امکان ارایه گزارش در چارچوب ضوابط رسمی حسابرسی وجود ندارد .

بر اساس مصوبات این جلسه همچنین مقرر شد در موارد مشروط، واحدها و مراکز دانشگاهی مربوطه ظرف مدت زمان مشخصی ضمن رفع ابهامات و اشکالات، نقطه نظرات و دستورالعمل های حسابرسی را اعمال کرده و در مواردی هم که به دلیل کثرت ابهامات و اشکالات حسابرسی، امکان ارائه گزارش وجود ندارد، ضمن مشخص شدن کلیه موارد در واحدها و مراکز دانشگاهی مربوطه، باید مسئولین وقت درباره ابهامات پاسخگو باشند.

همچنین در این جلسه مقرر شد بر اساس مصوبه هیات امنا در صورت عدم پاسخگویی مسئولین وقت و اثبات وقوع تخلف، ضمن تکمیل پرونده، این موارد به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع داده شود‌ .

هیات امنا در این جلسه مصوب کرد موسسه حسابرسی مفید راهبر همچنان به عنوان حسابرس مستقل از طرف هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به حسابرسی از واحدها و مراکز دانشگاهی در سالهای مالی ۹۶ و ۹۷ ادامه دهد .