کنفراس ها | سیویلیکا

هشتمین کنفرانس بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله

هشتمین کنفرانس بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله،۲۰ تا ۲۲ آبان ۱۳۹۸ توسط پژوهشگاه بینالمللی زلزلهشناسی و مهندسی زلزلهبرگزار می شود.

کنفرانس هشتم به منظور برجسته سازی اهمیت استفاده از علم و فناوری در کاهش خطرپذیری و توسعه با شعار توسعه پایدار مبتنی بر دانش در کشورهای در معرض خطر زلزله در شهر تهران برگزار خواهد شد.

ازپژوهشگران و مهندسین علاقه مند به این حوزه دعوت می گرددجهت ارائه چکیده مقالات تا ۹ اسفند و همچنین جهت ارائه مقالات کامل خود حداکثر تا۱۸ خرداد ۱۳۹۸ با توجه به محورهای هشتمین دوره کنفرانس اقدام نمایند.

 

هشتمین کنفرانس در چهار موضوع اصلی زلزله شناسی، مهندسی سازه، مهندسی ژئوتکنیک و مدیریت خطرپذیری و بحران و با محورهای: لرزهزمینساخت و دیرینه لرزهشناسی، زلزلهشناسی و شبکههای لرزهنگاری، زلزلهشناسی مهندسی و جنبش شدید زمین، مدلسازی و تحلیل خطر لرزهای، سیستم هشدار پیش از وقوع زلزله، اثرات ساختگاه و اندرکنش خاک و سازه، مدلسازی فیزیکی و آزمایشگاهی ژئوتکنیکی، مخاطرات ژئوتکنیکی، مدلسازی و تحلیل دینامیکی سازهها، طراحی لرزهای سازهها و آئیننامهها، بهسازی لرزهای سازهها، مطالعات آسیبپذیری و برآورد خسارت لرزهای، روشهای آزمایشگاهی، ندازهگیری، شناسایی و پایش لرزهای، کنترل لرزهای سازهها، مقررات و سیاستهای ساخت، بهسازی لرزهای ابنیه تاریخی، خطرپذیری و تاب آوری زیرساختها، مدیریت جامع خطرپذیری و بحران، مدلسازی خطرپذیری و ارزیابی خسارات، تبعات اجتماعی و فرهنگی زلزله، بیمه و اقتصاد زلزله، ارتباطات خطرپذیری و آموزش همگانی، مقابله، بازتوانی و بازسازی و خطر پذیری و تاب آوری بافتهای شهری برگزار می گردد.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به پایگاه اطلاع رسانی کنفرانس مراجعه و یا با دبیرخانه آن ارتباط برقرار نمایند.

[اطلاعات کامل کنفرانس]