عمومی | دانشگاه فرهنگیان

چهارمین گردهم آیی سراسری دانشجو معلمان فعال فرهنگی و اجتماعی

مدیرکل امور اجتماعی دانشگاه فرهنگیان، در جلسه ای که به منظور تمهید مقدمات برگزاری جشنواره رویش در مشهد مقدس انجام شد، ویژگی شاخص گردهم آیی سراسری دانشجو معلمان فعال فرهنگی و اجتماعی را متمرکز و غیر متمرکز بودن آن عنوان کرد و افزود: طی این گردهمایی دانشجو معلمان در کنار هم، ضمن الگو برداری از فعالیت ها دانشگاه به تبادل تجارب می پردازند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، دکتر کاوه مدیرکل اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور، از برگزاری چهارمین گردهم آیی سراسری دانشجو معلمان فعال فرهنگی و اجتماعی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از دانشجو معلمان فعال فرهنگی در حوزه های کانون های فرهنگی، انجمن های علمی، تشکل های اسلامی، هیات مذهبی و نشریات همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در مشهد مقدس خبر داد.

وی افزود: برگزاری این دوره در مشهد دستاورد هایی معنویی دارد که در هیج جای کشور دستیابی به آن میسر نیست.

در ادامه رمضان نیری رییس ستاد استانی طرح رویش و مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، افتخار خادمی از مهمانان آقا علی بن الموسی الرضا(ع) را توفیقی الهی دانست و گفت: برنامه رویش یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی دانشگاه است که با تمام دقت و با توجه به حضور دانشجو معلمان نخبه و فعال و با داشتن سلایق و علایق مختلف باید در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این دوره تمام امکانات دانشگاه بکار گرفته شود.

وی در پایان اضافه کرد: این دوره در دو بخش خواهران و برادران از تاریخ ۵ بهمن لغایت ۱۲ بهمن ماه سال جاری در پردیس دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار می گردد.

شایان ذکر است؛ چهارمین گردهم آیی سراسری دانشجو معلمان فعال فرهنگی و اجتماعی تحت عنوان رویش به میزبانی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برگزار می گردد.