عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

برگزاری جشن بزرگداشت مقام پرستار به مناسبت میلاد حضرت زینب (س)

جشن بزرگداشت پرستار با حضور معاون فرماندار آران و بیدگل، سرپرست و مدیران شبکه بهداشت و درمان و پرستاران شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، دکتر اعظم باقری در این جشن ضمن تبریک روز پرستار، تیم پرستاری رابه عنوان اصلی ترین حلقه درمان بیماران عنوان کرد و گفت: مجموعه ای که از بیمار محافظت می کند پرستار است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در ادامه گفت: روز پرستار در کشور ما با ولادت بانوی بزرگ کربلا نام گرفته است و پرستاران، زیر پرچم باشکوهی که این بانو با آوازه و پرافتخار برافراشته، گرد آمده اند تا به مدد همه ارزش هایی که زینب(س) برای آفریده، سلامت و شادابی جامعه را پاسبانی کنند.


علی محمد یوسفیان معاون فرماندار آران و بیدگل ادامه داد: پرستاران باید با الگو گرفتن از استقامت، صلابت و فداکاری حضرت زینب(س) بزرگوار در کاهش مشکلات بیماران و تسکین دردهای آنها و همراهانشان تلاش نمایند زیرا جنس شغل پرستاری انسانیت و برخورد مهربانانه است.

گفتنی است: این همایش به همت بیمارستان سید الشهدای آران و بیدگل و با همکاری مدرسه غیر انتفاعی مفید و مشارکت نمایندگی بیمه سامان در سالن شهید عربیان برگزار شد و اجرای نمایش طنز، سرود و موسیقی زنده از دیگر برنامه های این جشن بود و در پایان  از پرستاران برگزیده تجلیل شد.